2018. július 1., vasárnap

Olvasmányaim összegzése! #12



Júniusban olvasott könyveimről olvashattok!

Sziasztok!
Ebben a hónapban több dolog is történt. Voltunk Könyvhéten, ahol előbb az eső esett, aztán fülledt dögmeleg lett, erről ITT olvashattok. Két dobozt is vásároltam, Basc-Fumax doboz ITT található, LightBubble pedig ITT. Valamint elkezdődött a sorozatzáró olvasáskihívásom is június 15-én, erről ITT tudhattok meg infókat, még nem késő csatlakozni. A hónap elején még több könyvet „le akartam zavarni”, ami sajna nem jött össze, a kihívás után majd azokkal folytatom!
Rene Denfeld: Az elvarázsoltak 2018. június 02. – 2018. június 10.)
Ez a könyv Dorkával közös olvasás, várhatóan közös bejegyzés is fog belőle születni. Ez a könyv nagyrészt egy börtönben játszódik. Rabok életét, és a körülöttük lévő emberek életét, munkáját kísérhetjük figyelemmel. Engem nem fogott meg annyira, mint amennyi jót hallottam róla. Nem tudok halálsoron jogosan raboskodó emberekhez kötődni. Szépen van megírva, nagyon lírai a nyelvezete, de a történet engem nem érintett meg.

Kerstin Gier: Az álmok harmadik könyve (2018. június 17. – 2018. június 19.)
A sorozatzáró kihívásom első könyve, ami már több, mint egy éve várta arra, hogy befejezzem! Erről a könyvről elég részletesen leírtam, hogy miért nem tetszett, ezt ITT el tudjátok olvasni. A sorozatot eleinte nagyon kedveltem, langyos, rózsaszín, nyári lányregény, ami kikapcsol. Aztán, ahogy jött a többi rész, egyre inkább kezdtem érezni, hogy valami nem kóser, a zárókötet pedig már konkrétan a kiverte a biztosítékot. Nem hiszem, hogy a fiataloknak erre a könyvre lenne szükségük az élethez.

Renée Ahdieh: Rózsa & tőr (2018. június 20. – 2018. június 28.)
Szintén a sorozatzáró kihívás miatt vettem kézbe most, a duológiát fogom ezzel kilőni. Még két hét van a kihívásból és már csak egy könyv kell, hogy a molyos plecsnit megkapjam és sikeresnek könyvelhessem el a teljesítésem. Bár jó lenne mind az öt könyvet elolvasni, de nem látok rá reális esélyt. Fürdés közben olvastam többször, egyik alkalommal egy felelőtlen mozdulat révén szegényt víz is érte, de azért nem olyan durva a helyzet. A könyv egy Ezeregyéjszaka meséje újragondolás. Van benne szerelem, árulás, vívódás, egy kis mágia, minden elem megvan, hogy egy lebilincselő könyvet vegyél a kezedbe, viszont nem jut túl az áltagos megoldásokon. Legalábbis számomra. Jobban tetszett, mint az első rész, hamarosan hozok róla értékelést. (Update: értékelés elkészült, ITT olvasható!)
Mindössze ezt a három könyvet sikerült elolvasnom, kicsit gyenguszka, ez most így sikerült. Amint látjátok, a második hét olyan, mintha ott nem olvastam volna, ami nem esik annyira messze a valóságtól. Elkezdtem a Pengék városát, amivel sajnos nem jutottam sokkal messzebb az elejénél, és a kihívás miatt elnapoltam. Valamint még az utolsó napokban elkezdtem az Érzések Jordan számára című könyvet, ezekkel biztos találkozhattok majd a júliusi összegzős bejegyzésben egy hónap múlva. Ti mit olvastatok az előző hónapban? Elindultatok a sorozatzárós kihíváson? Hogy álltok vele?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése