2018. június 16., szombat

BubbleBook Light Bubble Június: Az időutazó unboxing!



A várva várt csomag! Vigyázat! A bejegyzést SPOILERT tartalmaz! Ki itt belépsz, meglátod a doboz teljes tartalmát!


Sziasztok!
Ezt a dobozt is nagyon vártam már! Amikor megtudtam, hogy időutazós téma, viktoriánus Anglia, dedikált könyv és póló jellemzi a dobozt, nem bírtam ellenállni a kísértésnek! Kerestem egy működő kódot, és megrendeltem magamnak a dobozt, nem teketóriáztam. Úgy vártam a futárt, mint már régen nem. Ráadásul Niitaa hamarabb megkapta, és neki nagyon tetszett, szóval ez még dobott rajta egy kört. A munkatársaim is tudták, hogy mit várok és mennyire. Fél kettőig oda kellett volna érnie a futárnak. Fél háromkor felhívtam, hogy mizu, erre közli velem, hogy már rég odaadta lent a kollégáimnak. A srác, aki átvette, 11-ig dolgozott. Szóval enyhén sokkot kaptam. Mint megtudtam, tíz körül már ott volt a cucc. Még utána puncsolt a kedves kolléga, hogy de ugye megnézheti. Jó, azért vicces volt, de nem volt jó poén. Van egy okom, hogy segítsen nekem a jövőben szó nélkül, ha megkérem valamire! Háh! Egy-null ide!
De a lényeg a csomag maga! Előjáróban azt elmondom, hogy nekem nagyon tetszik ez a doboz! Szerintem nagyon oda tette magát a BubbleBook csapata! A címből már látható, hogy én a Light verziót vásároltam meg, ami YA romantikus, fantasy vagy kalandregényt takar. A doboz egy nagy bubis borítékban jött, sérülésmentesen megérkezett. A csomagolás nagyon igényes, a logó nekem baromira bejött. Kint kezdtem el készíteni a fotókat a teraszon, de sajnos a darazsak már megint betámadtak. Az első, amit megláttam a részletező kártyácskán kívül, az egy doboz volt. Benne pedig csoki! A doboz könyv méretű, és emlékek, képek, papírok tárolására való. Egyelőre párommal a nyaralós pénzecskénket fogjuk benne őrizni! A csokit már megdézsmáltuk, ennél több volt benne!



Azért hívják a csapatot BubbleBooknak, mert minden csomagba tesznek kézzel készített szappant vagy fürdőbombát. A mostani csomagban szappan volt, a mellékelt kártyácska tanúsága szerint Outlander ihletésű, és a „Borostyánkő” fantázianevet kapta. A kulcs pedig szintén Outlanderes, Jamie otthonának, Lollybrochnak a kulcsa! Igaz, nem olvastam az Outlandert, de a témából adódóan gondoltam, hogy lesz benne valami hasonló, a rajongók biztosan nagyon örültek neki. Nekem is tetszik, jópofa! Lassan neki kéne állnom legalább a tv sorozatnak!



A poló, ami benne volt, kicsit nagyméretű. M-eset választottam, és sajnos maximum pizsinek tudom használni, de mintája nagyon édes, az anyaga tök jó. Azért bírom nagyon ezt a csapatot, mert megkérdezik a vásárlóikat. Most is megkérdezték, hogy angol vagy magyar felirat legyen a pólón és többség dönt alapon nyert az angol. Igaz, én a másikra szavaztam, de nem bánom. Biztos, hogy használni fogom, csak sajnos utcára nem tudom felvenni. A másik, hogy mindig hirdetnek rajzpályázatot az adott témával kapcsolatban. Ebbe a dobozba egy nagyon cuki könyvjelzőként került be a győztes rajt.



Kaptunk még mellé egy nagyon kedves levelet személyesen az írótól, a könyvét ajánlja nekünk, ami a csomagban volt. Itt megfogalmaznék egy kisebb kritikát. A levélen kissé pixeles lett. Nekem sokkal jobban tetszett volna valami olyasmi formában, mint a BASC-os dobozban volt. A papír nem a vékony, szóval jó minőségű, de nagyon látszik rajta, hogy vagy fénymásolt, vagy egy kevésbé jól sikerült skennelésből sokszorosított. Ezt talán szebben is meg lehetett volna oldani. Volt a csomagban egy másik könyvjelző, az író másik könyvéről, A nagy illúzióról, az én csomagomból kimaradt, de a csapat nagyon kedves és készséges volt, utánam küldik, nincs okom panaszra. Ekkora rendelésmennyiségnél becsúszik egy – egy baki. IDE kattintva láthattok arról is képet. (Update: azóta én is megkaptam a könyvjelzőt, két példányban is, INSTA képen meg tudjátok őket nézni!)



Aztán, ami igazán meglepő volt számomra, az a könyvszütő! Úgy véltem, hogy mivel lesz benne póló, nem hiszem, hogy lesz benne szütyő! De úgy megörültem neki! Igaz, azóta vettem már több félét, de olyan cuki mintája van ennek is, nagyon illeszkedik a témához! Imádom az ötletet, hogy a könyvet külön becsomagolják, így van egy plusz meglepi élmény! A könyv pedig Benyák Zoltán: Az utolsó emberig dedikált példánya volt, pecséttel külön ellátva. Ami pedig a legjobb, hogy jegyzetek vannak benne! Nálam nagyon betalált! A Twister Médiának volt a dobozában ilyen, és már akkor is nagyon jó ötletnek tartottam. Ezért hatalmas ölelés, puszi és pirospont jár a srácoknak.



Összességében nagyon elégedett vagyok az ehavi dobozzal. A könyvet nem találtam ki, pedig így utólag belegondolva nagyon egyértelmű volt, hogy ez lesz benne. Biztos vagyok benne, hogy fogok még vásárolni a csapattól csomagot. Köszönöm az élményt, és a meglepiket! Feldobtátok a hétvégémet!





A nagy illúziós könyvjelző Niitaa blogjáról való:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése