2018. június 7., csütörtök

Könyvhétre hangolódva 2018


Tervezgetés és bevásárló lista, irány újra a Vörösmarty tér!
Sziasztok!
Ma kezdetét veszi a 89. Ünnepi Könyvhét! A bannerük hirdeti, hogy Olvasó vagyok, de szerintem az, aki ilyen helyre kilátogat, az enélkül is az. Kissé feleslegesnek érzem, de jópofa. Idén is Anna barátnőmmel megyek a Vörösmarty térre szombaton! Valószínű, hogy jól bekávézunk a vásárlás előtt valahol. Annyiban lesz más, hogy most együtt is fogunk Győrből felutazni! Alig várom!
Úgy alakult, hogy ebben az évben a programok sem annyira érdekesek számomra, amiket dedikáltatni akartam, már mind dedikáltak (azt hiszem, de ezt azért még lecsekkolom), vagy nem aznap dedikál az író. Akivel külön akartam volna, azzal pedig sajnos nem fog összejönni. De majd egyszer talán! Így se programot, se dedikálást nem tervezek be magamnak.
Viszont! Nagyon szeretnék találkozni több blogger/molyos ismerősömmel, akikkel még csak keveset, vagy egyáltalán nem is találkoztam, de imádom őket, és rengeteget beszélgetünk online. A teljesség igénye nélkül: Dorka (Anya olvas); Abstractelf (Always Love a Wild Book); Liliane (A művészet nyelve); Dóri (M&G). Dóri kicsit kilóg a sorból, vele többször találkoztam már, de mióta visszaköltöztem Győrbe, sajnos nem tudtunk egyszer sem, de talán most együtt fogunk Fehérvárra visszamenni. Lesz névtáblám, rajta a nevem, meg a blog neve, ha láttok, és szeretnétek, köszönjetek oda nekem!

Ami viszont a legnagyobb bánatom, hogy az új megjelenések közül nem igazán csigázott fel egy sem. V. E. Schwab: A Fényigéző című regénye, ami A mágia árnyalatai zárókötete, suttyomban jelenik meg, nem hallok felőle azóta se, előrendeltem bolti kiszállítással, tesóm fogja majd Veszprémben átvenni. Schwab másik könyvét, az Egy kegyetlen dalt pedig a Book a Sloth Club és a Fumax közös dobozában rendeltem elő, nem bírtam ellenállni. Úgyhogy ez most egy rendkívüli könyvheti kívánságlista lesz, nem a legfrissebb megjelenésekkel.

Abstractelf már annyit említette ezt a könyvet, már korábban felkerült a kívánságlistámra, de épp az imént olvastam el róla az értékelését, és hát úgy döntöttem, hogy felkerül a könyvheti beszerzési listámra!

Mivel Könyvfesztiválon nem találtam meg, és azóta már kétszer majdnem megrendeltem, de lebeszéltem magam, újra felkerült a listára. Talán most nagyobb szerencsém lesz! A lelkesedésem egy cseppet sem apadt április óta a könyvvel kapcsolatban!

Még nem teljesen döntöttem el, hogy melyiket akarom, mert mindegyik érdekesnek tűnik és nagyon igényes kiadás, gyönyörűek, azt is mondhatnám. Könyvfesztiválon megtapiztam őket. Viszont nem tudom, mennyire lennének az én világom a rengeteg fantasy után, amit mostanában olvastam. Nem mintha fel akarnék hagyni vele, de ezek is érdekelnek. Nem tudom. Eldöntöm.

Ez az egy friss megjelenés, ami még úgy érdekel is. A borító gyönyörű, ráadásul van rajta egy sárkány, ami eszméletlenül szép! A fülszöveg világok közötti utazást sejtet, ami túlmutat a valóságon. Kortárs, magyar szerző tollából, szóval duplán is kíváncsivá tett. De ha mégsem veszem most meg, nem fogok kétségbe esni.

Szinte újra élem az idei Könyvfesztivált, úgy érzem! Ámbár ez a lista eléggé képlékeny! Nem akarok úgy járni, mint tavaly, hogy még mindig van olyan könyv, amit nem olvastam el az akkori vásárlásaimból. Rengeteg itthon az olvasatlan könyvem, és az is biztos, hogy Abstractelffel való találkozásról négy új könyvvel térek haza. Meg ugye a két előrendelésem is két új könyvet jelent. Plusz, azt még nem is mondtam, hogy egy másik dobozt is rendeltem, a BubbleBook júniusi light dobozát. Szóval nem szeretnék olyan sok könyvet venni, mert az ésszerűtlen lenne részemről. Úgy gondolom, hogy az új megjelenések emiatt is hagynak kicsit hidegen. Talán az akciós dobozok környékén fogok jobban körülnézni! Találkozunk a Vörösmarty téren!

Borítók forrása: moly.hu, a könyvcímekre kattintva eléritek az adatlapjukat! Kultkönyv kép forrása a felette lévő sorba kattintva elérhető! Fejléckép és utolsó png forrása az esemény hivatalos honlapja!

3 megjegyzés:

  1. Juhú, mi is szombaton megyünk Helie-vel! ^_^ Hátha összefutunk a nagy tömegben valahol pár szóra... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp köszönjetek rám, ha láttok! Valószínűleg magamat se fogom észrevenni a tömegben :D :D Valahol könyöktájékon keressetek :D :D

      Törlés