2018. június 2., szombat

Olvass velem sorozatzárókat felhívás!



Sziasztok!

A minap rájöttem, hogy elég sok sorozat vár arra, hogy végre befejezzem. Meg egyébként egy csomó olyan is, amit csak szimplán folytatnom kéne, de ez egy másik történet. Arra gondoltam, hogy adok magamnak egy hónapot, amiben csak sorozatzáró köteteket olvasok, hogy végre pontot tehessek pár olyan sorozatra, aminek már régóta szeretném tudni a konklúzióját! Olyan jó lenne, ha minél többen csatlakoznátok hozzám, együtt azért nagyobb buli! Van még egy könyv, amit szeretnék előtte elolvasni még, úgyhogy a játék június 15 - július 14. fog tartani. Kitaláltam pár kategóriát, amibe beletuszkoltam azokat a könyveket, amiket én szeretnék elolvasni. Nem muszáj nektek is ezeket követni, a lényeg az, hogy fejezzünk be annyi sorozatot ez idő alatt, amennyit csak tudunk.
Sorozat bármilyen hosszú lehet, (kivételt képez az általam megadott kategóriák második pontja), a lényeg, hogy a játékban csak a befejezett sorozatok utolsó része számít. Ha egy sorozat eredeti nyelven folytatódik, de nálunk nem adták ki a végét, akkor az utolsónak megjelent magyar kötet nem számít sorozatzárónak. Mindegy, hogy angolul, németül, magyarul, franciául, timbuktu nyelven vagy hogyan olvasol. Számomra az sem lényeges, hogy hangoskönyv, ekönyv vagy fizikai. Nyereményjáték nem lesz, csak az olvasás öröme, és a sorozatok reményeim szerint kielégítő befejezése. A kategóriák pedig a következők:

Egy 2018-ban megjelent sorozatzáró:
Ha eredeti nyelven olvasol egy sorozatot, akkor az eredeti megjelenés számít; ha magyarul, akkor természetesen a hazai megjelenés. Esetemben a kettő egy és ugyanaz. Gabi könyvére várok már ezer éve! Egyértelmű volt, hogy ezt a könyvet mihamarabb el szeretném olvasni, és már így is április vége óta vár. Nem is értem minek megyek könyvtárba, mikor olyan sok jó könyvem van, amit olvasnék. Ezt a könyvet is azért toltam eddig, mert bepofátlankodott pár könyvtári könyv.

Egy duológia második kötete:
A Harag & hajnalt nem olyan rég olvastam, fél áron pedig beszereztem a befejezést is. Ha most nem olvasom el a játék során, gyanítom, hogy tologatnám még egy darabig a befejezést, pedig csak két részes. Nem volt rossz könyv, de annyira nem is ragadott magával, hogy most azonnal tudni akarjam. De így legalább csökken a TBR-om!

Egy kedvenc műfajod sorozatának befejezése:
Az én kedvenc műfajaim a fantasy és az ifjúsági. Nem a YA, hanem inkább a "Middle Grade"-nek nevezett kategória, ami a 8-12 éveseknek szól kb. Mindkét kategóriába beleillik Bessenyei Gábor sorozata! Szerettem az első két részt, a másodikat még inkább, ráadásul akkora függővéggel volt vége, ami pofon vágott. Úgyhogy tényleg nagyon szeretném már tudni, hogy mi lett a srácokkal! Ráadásul, sikerült a kiegészítő novellából is nyernem egy példányt, úgyhogy előtte azt is el tudom olvasni!

Egy kedvenc sorozatod befejezése:
Ez egy kicsit kakukktojás, mert még a második részt is el kell előtte olvasnom, de szerintem menni fog és még akkor is kedvenc lesz, mert az első annyira, de annyira jó volt, hogy ha a stílus marad, akkor nem fog veszíteni a "kedvenc faktorból". Nagyon megszerettem a világot, a szereplőket, a hangulatot, a borítót, az írói stílust, a kiadó minőségi munkáját. Szóval nagy hatással volt rám.

Egy sorozat, ami több, mint egy éve vár arra, hogy befejezd:
Majdnem két éve kezdtem el a sorozatot, tavaly pedig olvastam a folytatást. Igaz, hogy magyarul csak októberben jelent meg, de már majdnem két éve kezdtem el, és ha nagyon akartam volna, angolul tudtam volna folytatni a sorozatot, így be is tudtam volna fejezni már több, mint egy éve, mivel ez a kötet már 2015-ben megjelent. Annyira kíváncsi vagyok már, hogy ki lehet Secrecy!

Bár a Mark Lawrences molyos olvasási maratonom nem úgy jött össze, ahogy szerettem volna, ennek nagyobb esélyt adok a sikerre! Remélem, többen csatlakoztok, és olvastok akár a kategóriákban, akár csak simán sorozatzárókat. A játékot sikeresen teljesítettnek tekintem, ha már három könyvet teljesítünk az egy hónap alatt. A fenti könyvek változtatási jogát fenntartom! Nemsokára Könyvhét, még akár be is kavarhat! Hajrá mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése