2017. december 27., szerda

Top 5 Szerda #48

Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.



Sziasztok!
Mikor elkezdtem januárban ezt a bejegyzés sorozatot, álmaimban sem gondoltam, hogy tényleg egész évben fogom csinálni. Reméltem, és az volt a célom, de nem gondoltam, hogy ekkora sikere lesz. Rengetegen készítjük el hétről hétre, ez a 48. téma, amit én is elkészítek, kisebb-nagyobb csalásokkal egész évben itt voltam. Alig várom, hogy megjöjjenek a januári témák, hogy új lendülettel kezdjem az újévet! A mai téma: 2018 évi könyves kívánságlista. Olyan könyves dolgokat szedünk ma nektek össze, amikből többet szeretnénk látni jövőre, kerülve a konkrét címeket. A T5W Goodreads csoport linkjét ITT eléritek. A bejegyzés alján megtaláljátok a többi résztvevő bloggert, amint az övék is kikerül, frissítem a linkekkel, addig a blogjaik linkjét teszem a neveik alá!

Flintlock fantasy
Múlt héten is említettem, hogy az idei év egyik nagy kedvelt műfaja ez számomra. Újra kéne olvasnom Naomi Novik: Őfelsége sárkánya című regényét is, mert amikor pár éve olvastam, annyira nem fogott meg. Most viszont imádom ezt a műfajt, szerintem most jobban tetszene. Szeretnék jövőre még több ilyen könyvet olvasni.

Értelmes női főszereplők
Szeretnék még több értelmes női főhőst látni, akik nem arra várnak, hogy a herceg eljön értük fehér lovon, addig pedig elég nekik, ha szépek és csábosan mosolyognak. Értelmes, bátor, kíváncsi, kitartó csajokról szeretnék olvasni, akik nem félnek bepiszkolni a kezüket, és nem rettennek vissza a fegyverektől és a vértől! Várom a javaslatokat!

Kortárs magyar felnőtt fantasy
Kicsit keveslem a felnőttek számára íródott kortárs magyar fantasy regényeket. Young Adult és ifjúsági könyvekből azért elég nagy merítéssel találkozhatnunk, engem viszont a felnőtt verziók eddig elkerültek. Szeretnék jövőre jobban belemélyedni a témába, hogy találjak magamnak új kedvenceket, viszont azt is szeretném, hogy több jelenjen meg belőlük.

Klasszikus irodalom
Sam azt nem mondta, hogy új megjelenéseket és új témákat kell írni, úgyhogy bátorkodom ezt is feltenni a listára. Ugyan lesz most januárban egy klasszikus olvasási kihívásunk, viszont ezen felül szeretnék még olvasni jövőre több klasszikust, mert le vagyok maradva ezen a téren, és szeretném behozni a lemaradásom. Szeretném az általános műveltségemet fejleszteni.

Novelláskötet
Tavaly és idén is egy novelláskötetet sikerült elolvasnom, és nagyon tetszettek. Van még a magánkönyvtáramban egy, és az olvasandó listámon is van több, amit majd a könyvtárból szeretnék kivenni. Igaz, hogy egy novellában nincs sok hely kifejteni egy adott történetet, de ezekben a rövidebb sztorikban is akkora mélység tud lenni, hogy eszméletlen!

Ezek lennék azok a könyves dolgok, amikből még többet szeretnék a jövő évben! Ti szoktatok listákat állítani? Van valami, amiből szívesen látnátok sokkal többet 2018-ban? Hamarosan jön a hónap vége, mely egyben az év vége is, jönnek az év összegző és év indító bejegyzések! A következő Top 5 Szerda pedig már januárban fog jönni! Remélem, ti is annyira várjátok az új témákat, mint én! Az alábbi ZÓNÁBAN folyamatosan érkeznek az újabb bejegyzések, és az új témákat is feltesszük, amint kikerülnek a hivatalos oldalra!
További résztvevők:
T5W bejegyzések:
Többiek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése