2017. december 7., csütörtök

Év Végi Könyves Tag


Sziasztok!
Rohamosan közeleg az év vége, vele pedig az új remények! Láttam már keringeni ez a Tag-et az éterben, de úgy voltam vele, hogy a kérdésekre külön-külön nagyjából már megírtam a válaszaimat a különböző állandó rovataimban, úgyhogy nem terveztem kitölteni. Viszont ketten is kihívtak rá, ráadásul nagyon kedves szavak kíséretében, úgyhogy nem tudtam ellenállni. Köszönöm Abstractelfnek az Always Love a Wild Book blogról, az ő válaszait IDE kattintva olvashatjátok, és Szilviónak az Egy meleg srác olvas blogról, az ő bejegyzését ITT találjátok, hogy felkértetek erre a tagre! Az eredeti ötlet Ariel Bissett érdeme, a videóját ITT éritek el!
1. Milyen könyvet kezdtél el már, amit be kell fejezned?
Egy elkezdett könyv van az aktuális olvasmánylistámon, ami pedig Soman Chainani: Jók és Rosszak iskolája. Nem indult jól a kapcsolatunk, az első 150 oldal nem volt a kedvencem, több dolog is kizökkentett, és baromira idegesít az egyik főszereplő, de utána lévő 50 oldal megváltoztatni tűnik ezt az ellenérzésemet. (Update: mióta megírtam, be is fejeztem, és nincs új, amit elkezdtem volna.)
2. Van úgy nevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?
Rám nincsenek ilyen szinten hatással az évszakok. Mindig olyan könyveket olvasok, amihez kedvem van. Ami általában fantasy vagy ifjúsági, bár mostanában inkább csak fantasy.
3. Milyen új megjelenést vársz még?
Két könyv van, amit még idén nagyon várok, de csak az egyiket fogom idén megvenni, arra már elő is rendeltem, kb. két hét és a kezemben is tudhatom. Az egyik, amit nem veszek meg, de örülök, hogy megjelenik, és jövőre beszerzem, az Anthony Ryan: A láng légiója. Amikor rendeltem a kiadótól, ezt is elő akartam rendelni, de a Fekete Péntek akciójukkal nem lehetett előrendelést leadni, így ez átcsúszott jövőre. A másik pedig Bessenyei Gábor: A háború lelke, ami az Olimposz legyőzése trilógia befejező kötete. Amilyen függővége volt az első résznek, nagyon vártam már, hogy kézbe vegyem a befejezést, de valószínű csak januárban fog erre sor kerülni.
4. Mi az a három könyv, amit idén még nagyon el akarsz olvasni?
Pénteken ment ki a blogon egy bejegyzés a könyvekről, amiket idén szeretnék még elolvasni, ezekre mindenképp sor kerül még decemberben. IDE kattintva meg tudjátok nézni!
5. Van-e olyan könyv, ami még esélyes az év könyve címre?
Sosem lehet tudni. Annyira különböző műfajú könyveket tervezek olvasni, hogy akár még valamelyik meg is lephet. Úgy készülök, hogy mindegyik könyv jó lesz, de sosem készülök úgy, hogy eget rengető. Különben csalódnék, ha nem teljesíti az elvárásaimat, és rossz szájízzel csukom be a könyvet.
6. Elkezdted-e már a jövő évi tervezést?
Félig meddig. Mindig az a terv, hogy az itthoni olvasatlan könyveim számát csökkentsem, ezeken belül is azokat a könyveket olvassam el, amik a leginkább érdekelnek. Csinálok ezekről a könyvekről egy polcot a molyon, amit IDE kattintva elértek. Tuti, hogy nem csak ezeket fogom sorra venni, de ez a prioritás:

2018 olvasási tervek, prioritás

Könyvbeszerzés terén is vannak már terveim, az idei év könyvkeretét súlyosan elbuktam, még az eladott könyveimmel sem jöttem ki jól, de már tervezem, hogy miket szeretnék jövőre megvenni. Agave és Fumax regényeket szeretnék még beszerezni. Ha ezeket a könyveket megvenném, nyugodt lennék egy jó időre. Mondjuk könyvfesztiválig, vagy könyvhétig. Raktam rá angolul is, ha kijönnek addig magyarul, őket is szeretném!

Fumax és Agave beszerzési tervek 2018 év elejére (Invasion helyett The Fate of the Tearlingre gondoljatok)

Ez most egy ilyen kis rövid kérdéssor volt, összefoglalva az év végi hajrában még várható dolgokat. Mivel már rohamosan közelít hozzánk 2018, nem hívnék ki senkit, mert szerintem a legtöbb blogger már nagyjából felvázolta magában, hogy mivel szeretné zárni az évet. Ha kedvet kaptál hozzá, természetesen vidd nyugodtan, mindig kíváncsi vagyok mások válaszaira is!


Fejléckép forrása: LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése