2017. december 26., kedd

Karácsonyi Tag 2. felvonás!


Sziasztok!
Az online életem intenzitása decemberben a béka feneke alatt van, így jól lemaradtam arról, hogy Bibi és Geri elkészítettek egy karácsonyi taget, amiben felkértek engem is, hogy válaszoljak. Mivel ma még karácsony van, ezért úgy gondoltam, még időben vagyok, hogy elkészítsem. Bibi és Geri videóját IDE kattintva éritek el, nagyon mókás lett, mindenképpen nézzétek meg, és várjátok ki a legvégét! Ott ugyanis kiakad a cukiság mérőm! A kérdéseket Bibiék állították össze, vigyétek bátran a kérdéssort, ha ma még kitöltenétek, viszont jelöljétek őket forrásnak!



Csomagolópapír vagy ajándékdoboz?
Az én válaszom is hasonló, mint Gerié. Az ajándékdobozban semmi extra nincs. Nem csomagolok szépen. Nálunk mindig nővérem csomagolta az ajándékokat, ezért nekem felnőttkoromra maradt a gyakorlás. Kb. egy ötéves szintjén van a technikám, de szívvel-lélekkel belevetem magam. Párom szerint nagyon felesleges becsomagolni, mert úgyis leszakítjuk, de én vele is becsomagoltatom az én ajándékaimat. A bontás örömét és izgalmát nem cserélném el egy dobozra.

Igazi vagy műfenyő?
Nálunk egyelőre praktikussági okokból műfenyő van. Albérletbe lakunk, nem egy egész lakás a mienk, így nem túl sok helyünk van garázdálkodni, de azért egy kicsi műfenyőnek még találunk helyet. Ha egyszer lesz igazi fenyőnk, akkor az csakis cserepes lesz, mert nem látom értelmét emiatt a két hét miatt kivágni fát.
Mikor állítjuk fel a karácsonyfát?
December 24-én, Szentestére állítjuk fel a kicsi fánkat. Napközben még teszünk-veszünk, megfőzzük az ünnepi menüt, mikor pedig besötétedik, felállítjuk, és feldíszítjük a fácskát. Aztán pedig kezdődik az ajándékozás!
Mi a kedvenc részed a karácsonyban?
Szeretem a faállítást és a közös bandázást. Annál nincs is jobb, mikor együtt a család, és felhozzuk a régi sztorikat, és könnyesre nevetjük magunkat!

Forralt bor vagy forró csoki?
Ez egy kocsma. Mi mást választhatnék, mint a forralt bor? Akár fehér, akár vörös, mindegyiket nagyon szeretem! Bár általában a vöröset választom. Emiatt vártam régen mindig a karácsonyi vásárokat!
Kedvenc karácsonyi étel?
A hagyományos karácsonyi ételek közül, ami nálunk lenni szokott, nekem a töltött káposzta a kedvencem. Valamint édesanyám sajtos süteménye, ami nálunk „Bence kedvence” néven fut. Hosszúkásra sütött, kelt tésztás finomság, sajttal megszórva. Nálunk a halászlé eleve bukta, nem szeretem a halat.

Forrás
Kedvenc szaloncukor íz?
Régen nálunk csak nagyon kevés ízű szaloncukor volt nálunk. Kakaós, zselés és kókuszos, talán ennyi. Nekem a kókuszos volt ezek közül a kedvencem, mindig kiválogattam, és a legtöbbet ezekből én ettem meg. Aztán, mikor már saját magamnak vettem szaloncukrot, rájöttem, hogy sokmillióféle íz és sokmillióféle gyártó van, egyszer ettem körtéset, az is nagyon finom volt, meg kávésat, nah azt is imádtam, de a kókuszos mindig is a szívem csücske maradt. Aztán már évek óta nem eszek édességet, így nálunk már egy ideje nem díszíti szaloncukor a fát.
Kedvenc karácsonyi film és könyv?
A könyvre már említettem a vasárnapi bejegyzésben is, hogy a Rocksztárt kaptam karácsonyra című regényen kívül még nem nagyon olvastam ilyen témájút, de azt nagyon szerettem. Film pedig az örök klasszikusok nálam is befutók: Reszkessetek betörők, Télapu, Igazából szerelem.
Kedvenc karácsonyi illat?
Ez egy nagyon fura kérdés Bibi! Az az illat, amiről leginkább karácsonyi hangulatba kerülök, az a fenyő. De nem a fenyőillatú wc- vagy autóillatosító, hanem az igazi fenyőfa illat.

Kedvenc karácsonyi süti?
Fentebb említettem már egy sósságot, úgyhogy most egy édeset mondom. A mézes krémes volt mindig is a kedvenc édes süteményem, nem csak karácsonykor, de bármikor enni tudtam belőle! A vajas krém, ami benne van, az nagyon finom!

Remélem, mindenkinek jól teltek az ünnepek, és nem kell dolgoznotok a két ünnep között! Akinek igen, neki kitartást erre a pár napra, a többieknek pedig még jó láblógatást erre a pár napra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése