2017. szeptember 11., hétfő

#TheReadingQuest végeredmény!

Hogyan is végeztem?


Sziasztok!
Ez is eljött! Vége a kihívásnak! Ez a hét nem sikerült olyan jól, de azért belehúztam a végére! Nagyon jól szórakozta a kihívás alatt, élveztem, hogy kategóriákba sorolhatom az olvasnivalóimat és figyelemmel kísérhetem a haladásomat.
Nem igazán indult eredményesen a hetem, sőt, szinte az egész hetem botrányos volt olvasás szempontból. Nem csúszott A legyek ura. Vasárnap elkezdtem, kedden feladtam egy kis időre. Beláttam, hogy ha folytatom, semmi nem lesz belőlem. Elkezdtem olvasni az Éjszakai cirkuszt. Viszont az sem akarta megtalálni velem a közös hangot. Csütörtökön mentem Győrbe dolgozni, és nem olvastam annyit, amennyit szoktam, mert folyton el akartam aludni. Ráfogtam a fáradtságra, mert egyébként alig 5 órát aludtam. De tudom, hogy ez csak egy kifogás. Még pénteken sem olvastam igazán sokat, a négy nap alatt olvastam a könyvből 160 oldal körül, ami nem valami sok, tekintve, hogy 406 oldalas.
Aztán eljött a szombat. Átestem valamiféle holtponton. A könyv a 170. oldala környékén kezdett úgy igazán tetszeni. Azért nem is haladtam vele szerintem. 90 oldalt sikerült haladni vele. Úgy voltam vele, hogy király, vasárnap, ha törik, ha szakad, én márpedig befejezem. Úgyis kedden akarok menni könyvtárba, mert megjött egy előjegyzett könyvem ugyanabba a fiókkönyvtárba, ahonnan ezt is kivettem, úgyhogy visszaviszem. Tekintve, hogy az egész vasárnapom szabad, simán teljesíthetőnek éreztem. Igen ám, csakhogy megváltoztak a tervek!
Felkeltünk, megreggeliztünk és elmentünk párom anyukájáékhoz. Fél 11 fele indultunk, beszélgettünk, kiporszívóztuk és lemostuk náluk a kertben a kocsit, elmentünk kínaiba enni, ilyenek. Nagyon jól éreztük magunkat. A kocsi mosás olyan jól sikerült, hogy egy helyi vizes póló és vizes nadrág versenyt is simán megnyertem volna, ugyanis kicsúszott a tömlő a helyéről, mert rosszul forgattam a slagot, és az egész telibe kapott. Szerencsére meleg volt, így még jól is esett. Este 8 körül tudtam nekiállni olvasni, amikor még lett volna hátra 150 oldal. Nem baj, legyűröm.
Egész jól is haladtam este 11-ig, aztán kissé elfáradt már a szemem és éjfélig 357. oldalig jutottam. Hivatalosan nem fejeztem be a könyvet. Viszont nem adtam fel, addig nem aludtam, míg a végére nem értem, mert egyébként nagyon jó volt a könyv vége. Én úgy vagyok vele, mivel hivatalosan nem indultam el a játékban, és volt az egy hónap alatt 1,5 olyan óra bőven, amikor nem olvastam, ráadásul a nap addig tart, amíg el nem alszunk, úgy tekintem, hogy befejeztem a kihívás alatt a könyvet. Ennyit megérdemlek azután, hogy fél 2-ig olvastam. És akkor a végeredmény:
Mezők:
Főküldetés:
- Egy könyv, aminek a címe egy szóból áll: Jacob Grey: Vadak 300/300 oldal (Értékelés ITT)
- Egy kicsi kiadó által kiadott könyv: C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő 416/416 oldal (Értékelés ITT)
- Egy könyv, aminek kevesebb, mint 500 értékelése van a Goodreadsen: Gabriella Eld: Remények Jordan számára 354/354 oldal (Dorkával közös értékelés ITT, övé ITT)
- Egy könyv, aminek a borítóján részben kitakart arc található: N. K. Jemisin: Az ötödik évszak 360/360 oldal (Értékelés ITT)
- Egy betiltott könyv: Voltaire: Candide vagy az optimizmus 188/188 oldal
Mellék küldetések:
ANIMAL COMPANION – Állati kísérő: Könyv, aminek a címe utal egy állatra: William Golding: A legyek ura / A piramis 26/364 oldal
OPEN WORLD – Nyitott világ: Olvass bármit, amit szeretnél: Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz 406/406 oldal (Értékelés hamarosan!)

Ez azt jelenti, hogy a négy hét alatt összesen 2050 oldalt olvastam, hat kötetnek értem a végére, és sikeresen teljesítettem a karakterem fő küldetését! Nagyon elégedett vagyok a teljesítményemmel, annak ellenére, hogy ez a hét sikerülhetett volna jobban is. Igazán remek könyveket olvastam, több kedvencet is avattam. Már most várom, hogy Aentee mit talál ki decemberre! Biztos vagyok benne, hogy abban is részt szeretnék venni. Nekem ez a négy hetes intervallum sokkal jobban fekszik, mint, hogy egy vagy két hét alatt olvassunk el több könyvet. Rajtam kívül tudtommal még ketten vettek részt a környezetemből a játékban, nézzetek be hozzájuk is, ha kíváncsiak vagytok, nekik hogy telt ez a pár hét:
Dorka, Anya olvas
-----------------------------------------
Minden kép forrása, játék főoldala: Aentee (Read at Midnight)
Minden kép (csak ehhez a kihíváshoz használhatóak) megalkotója: CW (Read, Think, Ponder; Instagram, Twitter)

6 megjegyzés:

  1. Wow! Nagyon menő vagy! Nekem nem jött össze a hét úgy, ahogy szerettem volna, így nem sikerült szintet lépnem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! ^^ sajnálom :( Legközelebb, ha indulsz, remélem jobban fog sikerülni :(

      Törlés
    2. Igazából nem a mennyiségre mentem, hanem mert jó bulinak tűnt :D bár lehet a vesztesek is pont hasonló dolgot szoktak mondani :D

      Törlés
    3. :D Ez amúgy se nyerésre vagy vesztésre ment, mind nyertünk vele tapasztalatot és olvasásélményt :D

      Törlés
  2. Gratula! Tök ügyes vagy, hogy a 3. szintre eljutottál. :D

    VálaszTörlés