2017. szeptember 29., péntek

A magyar borítók szebbek! #4 (Fumax)

Rovat a vizuális élményekért!



Sziasztok!
Előre vetítem, hogy ez nem lesz egy hosszú bejegyzés. A kutatómunka alatt rájöttem, hogy a Fumax a legtöbb esetben megveszi az eredeti borítót, vagy, mint az új Riyria kötetnél szembesültem, megveszik egy másik kötet borítóját. Jelen esetben a Trónbitorlók 2012-es francia borítóján köszön vissza ez a csodálatos kép! Innen is köszönet a Fumaxnak, hogy megosztotta a művész nevét, ma egész sokáig bújtam az illető munkáit! Gyönyörűek! Visszatérve a témához. Hat darab borítót találtam, aminél a magyar verzió nekem jobban tetszik. Mert sajnos náluk is volt rá példa, hogy mellényúltak, mint szerintem Az ​Égett-hegyi könyvtár esetén. „Borítószemle” címke alatt az összes ilyen bejegyzést megtaláljátok!
moly.hu
Ennél a borítónál azt szerettem nagyon, hogy a kiadó kikérte az olvasói véleményét, hogy melyik verziót látnák szívesen a végleges borítón! Nagyon szimpatikus húzás!


moly.hu

moly.hu

moly.hu

moly.hu
Ennél a kötetnél mindkettő tetszik, mindkettő másért. Az eredeti előrevetíti, hogy valami harcos, izgalmas fantasyra számíthatok, a magyar verzió pedig szimplán gyönyörű.

moly.hu

Tudom, hogy ez most nem valami sok, de ezek esetén nekem jobban tetszik a magyar. Remélem egyik esetén sem nyúltam mellé, és tényleg magyar verziókról van szó. Legközelebb még nem tudom, hogy melyik kiadót veszem elő. Van olyan, akire kíváncsiak lennétek?

1 megjegyzés: