2018. október 27., szombat

Sorozatok, amiket folytattam az utóbbi egy évben (meg, amiket nem)


Bejegyzés sorozatokról, amiket (nem) folytattam az utóbbi nagyjából egy évben.


Sziasztok!
Adós vagyok még egy sorozatos bejegyzéssel idén. Most azokat a sorozatokat mutatom meg, amiket folytattam azóta, hogy megírtam az első sorozatos bejegyzést. Ebben azok szerepeltek, amiket folytatni szeretnék, illetve be szeretnék fejezni. Lássuk, hogy AHHOZ az állapothoz képest, mi lett a realitás. A bejegyzés nem tartalmazza azokat, amiket azóta befejeztem, hiszen arról külön bejegyzés készült. Az összes, a témában megjelent posztot a SOROZATOK címkére kattintva találjátok!
Még nem szedtem hozzá össze elég erőt, hogy megírjam az értékelést. Az első rész után nekem csalódást keltő volt ez a kötet. Untam is néhol, Lina pedig roppant mód ellenszenves volt nekem majdnem végig. Az első jelenetben még egész badass csajnak tűnt, aztán egy képmutató, álszent kígyóvá vált, aki mindenkin átgázolt, ha a helyzet úgy kívánta és mindig volt valaki, általában egy férfi, aki kihízta a csávából. A vége függővég, biztos, hogy elolvasom, mi történik velük, elvégre a polcomon csücsül a kötet. Reményeim szerint, jövőre a befejezett sorozatok között fogom tudni!
Zárójelben jegyzem meg, mert egyébként ő szerepelt a befejezettben, csak hát pár hete újabb rész jelent meg a sorozathoz. A befejezettben is csak ráadásként, a „+1” részben szerepelt, itt meg zárójelben. Szegényt folyton a szamárpadba ültetem. A nemrég megjelent kötet címe Forgandó szerencse, és ennek a résznek a borítóját láthatjátok ezen kis szösszenet mellett. Egyre vastagabbak Vivien Holloway kisregényei, ez a kötet már majdnem 200 oldal. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen galibába keveredik ezúttal Winie, Harry és Will.

Megveregetem a vállam, igazából egy (+ egy) sorozatot folytattam. Bravó. Igazán szép teljesítés. Jó, mondjuk elég szép számmal értem a sorozatok végére is. A listán még szerepelt hat olyan sorozat, amit simán tudtam volna folytatni, mert vagy van hozzá könyv a polcomon, vagy legalább könyvtárból ki tudtam volna venni. De ha nem is, mindenképp tervben voltak, és maradtak a jövőre nézve is. Ezek a következők:
A képen a következő részeket láthatjátok, amiket olvasni fogok majd, egyszer, hamarosan, valamikor.

Terry Goodkind: Az igazság kardja
: Még mindig csak a második etapot olvastam, Az igazság keresőjével kéne folytatnom, de még nem jutottam el odáig. Pedig a filmsorozat nekem nagyon tetszett, ami belőle készült.
Gaura Ágnes: Borbíró Borbála: Még mindig nem tudom, mi lesz Boriékkal. Az első részen és az előzménynovellán vagyok túl. Az Átkozott balszerencse még várat magára.
Samantha Shannon: Csontszüret: Ezt a sorozatot csak angolul tudnám folytatni, de szeretném. Már több Bookdepository akció alkalmával majdnem megvettem, de amíg a még tavaly vásárolt két angol könyvemet sem olvasom el, nem látom értelmét.
Leigh Bardugo: Grisa trilógia: Magyarul ugyan nem jelent meg a harmadik rész, nekem viszont még a másodikat kéne elolvasni. Mostanában kicsit YA válságban vagyok, a legtöbb YA-t elkaszáltam, de őt nagyon szerettem, így még bent maradt a mezőnyben. A második rész dönt arról, hogy a harmadik marad-e vagy azt is kukázom.
Holly Black – Cassandra Clare: Magisztérium: Ő az egyik angol könyv, amit még tavaly év elején, lassan két éve beszereztem és nem fogtam a kezemben azóta. Csak költözésnél. Minek veszek új könyveket, ha utána nem olvasom el? (A többi olvasatlan hevesen bólogat a polcon mellettem. Ijesztő látvány.) Költői kérdés, ne válaszoljatok.
Richelle Mead: Vámpírakadémia: Viszonylag friss beszerzés, az ötödik és hatodik rész „csak” március óta várakozik a fizikai TBR listámon. Az egyiket Agave rendeléssel vettem, a másikat pedig egy kedves molytól szereztem be. Őt is szeretném jövő ilyenkor már a befejezett sorozatok között tudni.
A bejegyzés vége nem szerepelt az eredeti terveim között, de milyen gáz lett volna, ha csak a Gyülekező árnyak szerepel ebben a bejegyzésben? Úgy nem is érte volna meg klaviatúrát ragadni! Jövőre remélem, ebben a bejegyzésben is rengeteg kötet fog szerepelni az őt megillető helyen (elől, nem hátul). Főleg azért is, mert úgy esélyem lenne Szandi molyos sorozatos kihívásán. Ti hogy álltok sorozatok terén?

4 megjegyzés:

  1. Én egész jól állok sorozatok terén. :) A Borbíró Borbála sorozatból most fejeztem be pont a héten az Attila koporsóját, és most várom, hogy akkor mi lesz még? :D
    A Winie Langton történetekre is ráálltam(Amúgy pont ma láttam, hogy a 7. kötet megjelenése a Könyvfesztiválra van tervezve.), még az 5-6. részt szeretném idén megvenni... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jön a Winie 7! De jó!! Miután írtad, meglestem Vivien Facebookját, és sajnos befejező kötet lesz :(

      Törlés
    2. Hát igen, minden jó sori végére érni kissé szomorú dolog. Mert megkedveled a szereplőket, és nehéz őket elengedni...

      Törlés
    3. Talán még kapunk majd történeteket :) Vagy olvasunk még egy valag sorozatot és megszeretünk még egy csomó más szereplőt :D

      Törlés