2018. október 29., hétfő

A magyar borítók szebbek! #7 (Klasszikusok új köntösben)


Rovat a vizuális élményekért!

Sziasztok!
Köztudott rólam, hogy imádom a szép borítókat. Nagyon könnyen elcsábulok egy gyönyörű alkotás hatására. Hiszem, hogy mi magyarok is tehetségesek vagyunk e téren, ezért is hoztam létre ezt a rovatot. Az eddigiekben kiadókat, vagy magyar írók könyveit mutattam meg nektek. Ma pedig klasszikus könyvek új, modern és gyönyörű borítóit fogom összegyűjteni! Az utóbbi időben több új kiadás jelent meg a piacon, aminek csak ámulok a kivitelezésén, ezt szeretném megosztani veletek! Van, ami emiatt is került kívánságlistára. Tudom, tudom, nem a külső a lényeg, de a polcon akkor is jobban mutat. Most csak az új borítókat mutatom meg, nem látom értelmét 20-30, vagy akár még több évvel ezelőtti kreációkkal összehasonlítani a mostani technológia segítségével előállított szépségeket, egyszerűen csak gyönyörködjünk. „Borítószemle” címke alatt az összes ilyen bejegyzést megtaláljátok!

Mit gondoltok ezekről a borítókról? Nektek is úgy tetszik, mint nekem? Ne kövezzetek meg, ha esetleg valamelyik külföldről lett átvéve, én nem találtam rá bizonyítékot. Kérlek, szóljatok, ha így van, és javítom. Ti melyik borítókat raknátok még a válogatásba?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése