2017. október 4., szerda

Top 5 Szerda #37

Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.



Sziasztok!
Október Amerikában egyenlő a Halloween-nal, úgyhogy ebben a hónapban ehhez kapcsolódó témákra számíthattok. Az első szerdán olyan könyveket mutatunk nektek, amikben boszorkányok szerepelnek. Személy szerint nem olvastam túl sok ilyen könyvet, amit ajánlani tudnék teljes szívemből az C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő (értékelés ITT), Naomi Novik: Rengeteg (értékelés: ITT), és J. K. Rowling Harry Potter sorozata. Viszont ez még mindig csak három, és nem szeretném nagyon ismételni se magam (ennél jobban). Ezen a héten olyan boszorkányos könyveket mutatok nektek, amit nagyon-nagyon szeretnék elolvasni. Top 5 Boszorkány TBR! Ebben segítségemre volt a moly.hu, melynek a boszorkány címke alatt található könyveit kutatgattam. A Goodreads csoport linkjét ITT eléritek. A bejegyzés alján megtaláljátok a többi résztvevő bloggert, amint az övék is kikerül, frissítem a linkekkel, addig a blogjaik linkjét teszem a neveik alá! Ha pedig Music Projekthét van, belinkelek egy egy órás boszorkányos zenét, olvasás közben hallgassátok!



Már tényleg ideje lenne nekiállnom, de idén már szerintem nem kerítek rá sort. Nem tudom, mennyire vannak benne boszorkányok, nekem inkább a sárkányok vannak a fejemben, ha a Trónok harcára gondolok, meg hogy sosem ér ide a tél. Kicsit tartok a hosszától, meg hogy mennyire lesz nekem való ez a könyv. Mióta írtam róla párszor, már kaptam olyan visszajelzést, ami miatt kissé elbizonytalanodtam, de biztos, hogy kézbe veszem jövő év elején.


És a többi Narnia kötet. Imádom a filmeket, és nagyon szeretném szeretni a könyveket is. Kíváncsi vagyok, hova fut ki a történet. Azt tudom, hogy a filmek több kötetet ölelnek fel, de szerintem nem értek a végére. Mintha fel is röppent volna a hír egy újabb filmmel kapcsolatban.





Szintén láttam filmben. Imádtam benne Robert De Nirot! Szerintem hatalmasat alakított benne. Nagyon szeretném birtokolni az új Agavés kiadást, mert valami csodálatosan szép! Annak ellenére, hogy tudom, mi lesz a sztori, akkor is olvasni szeretném. Volt már pozitív és negatív tapasztalatom is film utáni könyv olvasással, bízom benne, hogy ennél pozitív lesz, mert a történet nekem nagyon tetszett!



Gaura Ágnes Vámpírok múzsája könyve után minél több Magyarországon játszódó fantasy történetet szeretnék megismerni. Erről a könyvről rengeteg jót hallottam. Annyit tudok, hogy nagyon humoros, és a figyeltjeim közül nagyon tetszett azoknak, akiknek közel hasonló az ízlése az enyémhez. Azt, hogy boszorkányos is, addig nem tudtam, míg most rá nem kerestem a címkékre. Az első rész borítója szerintem nagyon jó, a másodiké inkább fura.


A figyeltjeimnek szintén nagyon tetszett átlagban ez a könyv. Ez egy ifjúsági fantasy, ahol a gyerekekből jókat és rosszakat nevelnek, vagyis hősöket és gazembereket. Főszerepben pedig két lány van, akik legjobb barátok, és nem úgy alakul a beiskolázásuk, ahogy ők azt várták. Ennyit tudok az egészről. Hangos volt tőle a nemzetközi Booktube társadalom, valamint az itthoni bloggerektől is elég jó visszhangot kapott. Nekem a borítói is nagyon tetszik, valamint nálam ilyen „guilty pleasure” kategória az ifjúsági fantasy. Szerintem nemsokára kézbe is veszem, könyvtárunkba most érkezett meg a harmadik rész.

Jövő héten a kedvenc hátborzongató könyveimet kéne megmutatnom, viszont ilyen könyveket szintén nem olvasok, egy könyvet tudnék mondani, talán kettőt, úgyhogy szintén ilyen TBR bejegyzésre számíthattok! Nézzetek be a többiekhez is!
További résztvevők:
Többiek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése