2017. március 1., szerda

Top 5 Szerda #7


Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.

Sziasztok!
Március hónap első témája a kedvenc kitalált foglalkozások, akár könyvből, akár filmből, akár játékból, bármiből. Hát, megmondom nektek őszintén, kissé meggyűlt vele a bajom. Csak olyanok jutottak eszembe, amik nem kitaláltak, csak kitalált világban léteznek, vagy éppen nem hivatás volt, hanem képesség. Utána néztem, hogy mások miket írtak, hogy kiderítsem, hogy mások hogy gondolkodnak, és hát azt kell, hogy mondjam, elég sokan beleestek ebbe a hibába szerintem. Párommal kibeszéltük a dolgot és összeszedtük a Top 5-öt, amit tényleg szívesen csinálnánk. Szerintem ezek igazán kitaláltak. A csoportról ITT találtok bővebb infókat, már kint van az összes havi téma.

5. Los Angeles fő boszorkánymestere (Árnyvadász világ)

Hát igen, talán ennél lóg ki leginkább a lóláb, mennyire tekinthető foglalkozásnak, de szerintem igen menő dolog fő boszorkánymesternek lenni, Los Angeles meg olyan város, ahol szívesen tengetném napjaimat.

4. Időügynök (Időhurok)


Egy ügynök, aki ugrál az időben, hogy megakadályozza a bűncselekmények kialakulását! Igen, ez eléggé megváltoztatja a jövőt akár, de szerintem nagyon jó munka, szívesen vállalnám a vele járó kockázatot.

3. Profi kviddics fogó (Harry Potter)


Mindenki engem ünnepelne, éltetne, mint Viktor Krum-ot! Tudom, ő nem fogó, de nagyon híres kviddicses volt. Nem vagyok valami sportember, de hát seprűn repülve nem kell nagyon izmosnak lenni, vagy igen?? Lehet, hogy nem lennék rá alkalmas, de szívesen kipróbálnám, mire vagyok képes.

2. Sárkány idomár (Így neveld a sárkányodat)

Nem tudom, pontosan mi a neve, az Így neveld a sárkányodat világában a sárkányokat edző, idomító, betanító egyén lennék szívesen. Szívesen venném, ha lenne egy sárkányom, biztos nagyon szeretnénk egymást, tuti állandóan vele akarnék lógni.

1. Modeus Carva mágus (Holdárnyék)

Nem tudom még megítélni, hogy ők jók vagy gonoszak, de a feladat, amit elvégeznek nagyon fontosnak tűnik nekem, és nagyon király képességük van, tetszik a kék szín is, és szívesen lennék mágus. Bár ebből a világból még pengetáncos is szívesen lennék, de hát ahhoz már aztán tényleg nem vagyok elég sportos!

A képekre kattintva meg tudjátok nézni az eredeti honlapokat, ahonnan a képeket kölcsönöztem.

Ti tudtok mondani nagyon menő kitalált foglalkozásokat? Kíváncsi lennék, ti miket választanátok, akár egyet, akár többet! Találkozunk jövő hét szerdán, amikor is a kedvenc Sci-fi és Fantasy regényeimet veszem górcső alá. Közeledik a BooktubeSFF, ezért ez lesz a téma, itt kiválasztják az előző év legjobb Sci-fi és Fantasy regényeit, több kategóriában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése