2017. március 5., vasárnap

Összeillenek vagy nem? (Rip it or ship it!)



Sziasztok!
Ma egy nagyon különleges bejegyzéssel érkeztem. Remélem, annyira fogjátok élvezni, mint én! jessethereader videójában láttam mostanában újra ezt a kihívást, és úgy gondoltam, hogy nagyon poén lenne blog bejegyzésben is elkészíteni! Az írásképemért előre elnézést kérek, nem valami szép, tudom, de az élményből ez nem fog levonni. Nem igazán találtam rá jó magyar megfelelőt, ha tudtok javasolni egy jobb fordítást, szívesen veszem és módosítom. Bátorítok mindenkit, hogy készítse el maga is, én nagyon jól szórakoztam! Első körben összeszedtem olvasmányaim fontosabb szereplőit, több, mint egy A4es oldal lett (nem mellesleg belecsempésztem magamat is, kíváncsi leszek, kihúzom-e magam)A játék úgy épül fel, hogy miután felírtad a neveket egy cetlire, jól összekevered, kihúzol kettőt és megindokolod, hogy összeillenek-e (Ship it), vagy nem illenek össze (R.I.P it). Jesse még neveket is talált ki hozzá, hogy ha összeillenek, akkor van-e közös nevük, mint Alec és Magnus esetén, ugyebár Malec. Én eleve külön gyűjtöttem a lányokat és fiúkat, elkerülendő a kínos feszengést a randin, nem muszáj így tenni. Remélem, testvéreket nem sorsolok egymás mellé! Annyi kört készítesz, amennyi jól esik! Kezdődjön az első húzás! Vajon Amor nyila betalál?

1. húzás          Virág (SzJG) – Will Herondale (Pokoli Szerkezetek)

Első reakcióm, mikor kihúztam Virágot, az volt, hogy nah jól kezdődik. De szerintem sikerült egy megfelelő karaktert húzni mellé. Bár tudom, hogy Virág még fiatal, de én már az érettségi időszakban lévő Virágot gondoltam. Will egy erős karakter, ellensúlyozná Virág szétszórt kelekóla karakterét. Én Ship-pelném őket. Még a nevet is lehet adni nekik, Wirág, nekem tetszik.
2. húzás          Paige (Csontszüret) – Julian Blackthorn (Éjfél kisasszony)

Hát, ez egy merőben elgondolkodtató páros. Pulian, Jaige, Julge, Pailian, egyik se hangzik valami jól. Bár ugye nem is ez a fő szempont. Mindkét szereplő erős karakter. Bár Paige jobban, Julian inkább a háttérbe húzódó, mindamellett, hogy ő viszi a hátán az egész családot. Én adnék nekik egy esélyt. Lehet, hogy kicsit nehézkesebben találnának egymásra, de a végén nagy szerelem lenne belőle.
3. húzás          Rose (Vámpírakadémia) – Gary (Holdárnyék)

Rose mellé Éjúrt tudtam volna elképzelni. Nem érzem köztük az összhangot. Rose elnyomná az erős személyiségével Garyt. Mellé valaki olyant tudnék elképzelni inkább, ha már Vámpírakadémia, mint Lissa. Nem hiszem, hogy jó párost alkotnának.
4. húzás          Mr. Darcy (Büszkeség és balítélet) – Lissa (Vámpírakadémia)

Emlegetett szamár! Ők szerintem nagyon összeillenének, csak mondjuk akkor, mikor Lissa már 22-23 éves lesz. Mindketten előkelő családból származnak, hatalmas vagyonnal rendelkeznek. Lissa kedves, nincs nagyra emiatt magával, simán megmondaná Mr. Darcynak, hogy bunkó, ami imponálna neki, és még a származás miatt se lenne benne kétség.
5. húzás          Yves (Lélektársak) – Crystal (Lélektársak)

Hát, ha nem is testvéreket, de sikerült sógor-sógornőt egymás mellé sorsolni. Még ez nem is lenne gond, de nem tudnám őket egymás mellé elképzelni. Egyrészt Crystal magasabb, mint Yves, lehet, hogy ez komplexusokat okozna neki. Másrészt Crystal sokkal temperamentumosabb, mint Yves. Yves inkább az agyával hódít, Crystal meg a stílusával. Nem tudom, érthető-e így, amit mondani akarok. Lényeg, a lényeg, a válaszom nem.
6. húzás          Fred (Harry Potter) – Margo (Papírvásorok)

Tökéletes! Annyit tudnák szívatni egymást! Margo biztosan megtalálná Fredben azt a személyt, aki miatt egy helyben tudna maradni! Vagy együtt utazgatnának seprűnyélen a világ körül és csínyekkel bombáznák a népet. Ennél jobb választást egyiküknek sem tudtam volna találni! Fargo, kicsit bután hangzik, de a párosítás jó!
7. húzás          Vanda (A burok) – Arcturus (Csontszüret)

Mindketten Földön kívüliek, ez már egy közös vonás. Mindketten küzdenek a saját népük elnyomó hatalma ellen. Még egy közös vonás. Simán el tudom őket képzelni egymás mellett. Vanda kissé visszahúzódó, Arcturus pedig erős jellem, védelmező. Kicsit megismernék egymást és biztos vagyok benne, hogy Arcturus kezdeményezne, Vanda pedig vacillálna, de végül egymás mellett kötnének ki.
8. húzás          Bella (Twilight) – Murtagh (Eragon)

Neeeem. Határozottan nem a válasz. Szerintem Murtagh hamarabb ölné meg Bellát a kardjával, minthogy bármiféle gyengédebb érzelmeket kezdene érezni iránta. Őmellé egy olyan karaktert tudnák elképzelni, mint Katsa a Gracelingből. Murtagh nem csillog, úgyhogy esélye sincs Bellánál :D. Viccet félre téve. Murtagh egyáltalán nem olyan, mint Edward, nem hiszem, hogy Bella megtalálná benne a szerelmet.
9. húzás          Jem Carstairs (Pokoli Szerkezetek) – Dorothy (Óz)

Végül is, Dorothy hasonlít Tessára, elég határozatlan és kétkedős karakternek tartom mindkettőt. Akár még össze is jöhet a dolog kettejük között. Bár inkább tudnám őket elképzelni nagyon jó barátoknak, mint szerelmes párnak.
10. húzás        Zed (Lélektársak) – Ginny (Harry Potter)

Nem hiszem, hogy eleve egymásra találnának. Zed annyira sötét karakter az elején, nem gonosz, de nem kedves, Ginny pedig annyira kis kedves törékeny, hogy nem tudok elképzelni olyan szituációt, amiben ők érzelmeket kezdenének érezni egymás iránt. Hacsak Zed meg nem menti Ginny életét. Akkor talán Ginny vonzódna hozzá, de Zedről nem tudom azt mondani, hogy igen.

Ahol a lány van elől, ott a lányt húztam előbb, ahol a fiú, ott a fiút. Néha váltogattam, hogy változatosabb legyen. 10 párosításnál megálltam, de nagyon élveztem az egészet. Nem sikerült magamat kihúzni, nah majd legközelebb, és a vérfertőzést is szerencsésen elkerültem. A végeredmény 5 - 5 mindkét oldalon. Szeretnék mindenkit biztatni, hogy készítsétek el a ti párosításaitokat, főleg, ha többet olvastatok már, mint én (ami amúgy nem nehéz), mert akkor még több karaktert tudtok felírni, és még változatosabb lesz a válogatás. Bár nálam sem sikerült úgy húzni, hogy mindegyik karakter más könyvből legyen. Szívem szerint az összes létező bloggert kihívnám, ha van kedve töltse ki, de leszűkítettem és mindenképp kíváncsi lennék @Sol és @Levandra párjaira a Könyvvadászok blogról (egy férfi és egy női szemszög merőben más véleményt alkothat, szerintem vicces lenne, ha együtt csinálnátok meg :D), @AniTiger kitöltésére a Hagyjatok! Olvasok! blogról, @K_A_Hikari és @Ashley_Redwood választottjaira az Írásaim tárháza blogról.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó! Ha nem gond, akkor viszem is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! persze, vidd csak! kíváncsian várom a bejegyzésed! örülök, hogy tetszik!! :D

      Törlés