2017. március 15., szerda

Magyarok nyomában! #2



Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben azokat a magyar íróktól származó köteteket mutatom meg nektek, amik a TBR listámon elől helyezkednek el, és mihamarabb szeretném elolvasni őket. Egyes írók ismerősek lesznek az előző bejegyzésből! A sorrend szintén nem tükröz érzelmi skálát, különböző listáimból raktam össze!
Egy nyereményjátékon nyertem az írónőtől, de még nem jutott sorra. A téboly kertje után nagyon kíváncsi vagyok erre a kötetre, nagyon tetszett a stílus, szerintem ez is tetszeni fog.
Blogturné klubnak köszönhetően jutott hozzám a regény. Idén indulok vele a Könyvmoly párbajban, úgyhogy tuti nemsokára sorra kerül. Sok jót hallottam már a regényről, kíváncsi vagyok a magyar vámpírok hogy boldogulnak?
Karácsony előtt nyertem az írónőtől, kaptam hozzá nagyon szép képeslapot is! A borító gyönyörű! Ebben a kötetben is fantasy novellák vannak. A randizós lovagos kötet után kíváncsi vagyok, hogy milyenek ezek a novellák!
Születésnapomra kaptam a munkatársaimtól a Végtelen horizontot! Nagyon-nagyon jó választás, azt kell, hogy mondjam! Már régóta szemeztem a regénnyel, valamint a Winie további köteteivel, idei könyvfesztiválra van betervezve megvételre, remélem sikerül!
Viktória blogját régen olvasgattam, nagyon vicces történeteket tudott összehozni, azóta nemrégiben akadtam erre a könyvre, és egyből megpróbáltam beszerezni, de sehol se találtam! Nemrégiben megjelent egy új könyve, azzal is szemezek, valamelyiket remélem sikerül hamarosan elolvasnom! Jó lenne olvasni valami igazán röhögős-vicceset!
A Holdárnyék sorozat nagy kedvenc lett, így egyértelmű volt számomra, hogy ezt a kötetet is el szeretném olvasni! Igaz, ez inkább sci-fi, és nem igazán vagyunk egy hullámhosszon a műfajjal, de úgy érzem, ez nekem tetszeni fog!
 Andi videójában láttam ajánlót erről a könyvről és nagyon megtetszett! Magyar és ifjúsági, eddig ez nekem bejött! Nézzétek meg a videót, hátha ti is kedvet kaptok hozzá!
Mikor elkezdtem aktívkodni a molyon 2015 májusa környékén, akkor akadtam rá erre a könyvre, és azóta nem sikerült még sorra kerítenem. Nagyon érdekesnek találtam az alaptörténetet, Budapest, vámpírok, éjszakai élet. Úgy érzem, ez nekem való!

Szerintetek melyiket olvassam legközelebb? Olvastátok valamelyiket? Nektek hogy tetszenek? Mik azok a magyar kötetek, amiket ti szeretnétek elolvasni? A magyar kedvenceimet ITT olvashatjátok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése