2018. november 5., hétfő

Olvasmányaim összegzése! #16


Októberben olvasott könyveimről és élményeimről olvashattok!

Sziasztok!
Hát sajnos ebben a hónapban sem tettem hozzá sokat a közös játékunkhoz Dórival! Azt hittem, hogy most majd milyen sokat fogok olvasni, hogy egyedül vagyok, és nem megyek hétvégéken páromhoz, ám nem így történt. Pedig volt két hosszú hétvége is. Viszont a blogon végre sikerült nagyjából azt a bejegyzés mennyiséget produkálni, mint szerettem volna. Emiatt eléggé elégedett is vagyok.
Az utóbbi pár hétben igazi nagyvilági lány lettem, hosszú idő óta koncertre mentem! Kétszer is! Voltam nővéremmel 30Y-on, tartottunk egy kisebb csajos estét. Bevásároltunk, sétáltunk, borozgattunk, aztán jól kitomboltuk magunkat. Mikor még egyetemre jártam itt Győrben, többször mentünk együtt, mert a barátnői is itt tanultak, de már idejét se tudom, mikor buliztunk egy jót együtt. Hát most sikerült! Igaz, hogy sokan voltak, és mivel nem szeretem a tömeget, hátul álltunk, de a hangulat a lényeg úgy is, az meg tökéletes volt.
Legutóbb pedig most hétvégén voltam koncertem. Paddy and the Rats koncertre mentünk a barátaimmal, utána meg Golyó buli volt! Szintén, egyetem óta nem is nagyon volt Golyó buli Győrben. Minden csütörtökön rock buli volt az egyetem melletti szórakozó helyen, és Golyó volt a dj, innen jön a Golyó buli. Mindig hatalmasat buliztunk, nagyjából záráskor úgy kellett minket kidobni, ezt az élményt szerettük volna visszakapni. A koncert ismét nagyon jó volt, de nuku szellőzés, nagyjából nyári hőség uralkodott a helyiségben, kissé fejbe is ütött az elfogyasztott rozé mennyiséggel, így nem maradtunk reggelig, de azért nagyon jó buli volt.
Októberben majdnem egy előadásra is elmentem! Ilyen párkapcsolati előadás lett volna, nagyon is érdekelt. Ott is voltam. Az ajtóban. Csak aztán nem volt hely. Egy előadás sorozat részeként hirdették meg, ingyenesen. Hát gondolhatjátok, hogy 35 perccel a kezdés előtt már nem lehetett leülni, de nagyon még állni sem, a levegőben az oxigén arány nem volt épp megfelelő, így inkább barátnőmmel elmentünk kávézni meg sütizni. Most csütörtökön lesz a következő, erre most előzetesen regisztrálni kellett, remélem, hogy így már lesz helyünk. Drukkoljatok!
Szilágyi Zoltán: Arató (2018. október 04. – 2018. október 17.)
Az Arató Szilágyi Zoltán Káoszszív trilógiájának záró kötete, ami idén jelent meg. Szeptember végén olvastam az első két részt magában foglaló újított kiadást is. Érdekes és izgalmas történet volt, egy pillanatra se hagyta lankadni a figyelmem. A sorozat egyben ad ki egy egész történetet. Az első két részben lévő apró utalások itt értelmet nyernek. Szerettem a történet karaktereit is, a jókat és rosszakat egyaránt. Leginkább a filozófiai és érzelmi vonala fogott meg a történetnek. Kik vagyunk? Létezünk? Ha nem én vagyok az egyetlen, akkor is valódi vagyok? És hasonlók. Az értékelésemet ITT olvashatjátok a könyvről!

Janusz A. Zajdel: Alsó határérték (2018. október 18. – 2018. október 23.)
Amikor először hallottam erről a könyvről, nagyon megtetszett az alapgondolata. Ebben a világban ugyanis intelligencia alapján vannak rangsorolva az emberek. Ám, ahogy a történet halad előre, ez nem ilyen egyszerű, mint elsőre tűnik. Tele van korrupcióval, egyéni érdekekkel és egyéb behatásokkal. Számomra sajnos nem hozta meg azt a hatást, amit eleinte reméltem. EBBEN a blogbejegyzésben leírom, hogy pontosan mi is volt a könyvvel a problémám. Aki szereti a tradicionális sci-fi vonalat, neki szerezhet pár kellemes órát a könyv.

Izolde Johannsen: Megölni a királyt! (2018. október 23. – 2018. október 29.)
Ez a könyv november 15-én jelenik meg, és nagy megtiszteltetésként élem meg, hogy megjelenés előtt olvashattam a könyvet! Nagyon szeretem az írónő stílusát, mert közel hozza hozzám a történelmet. Olvasás közben azon kapom magam, hogy rákeresek a neten, hogy mi fog történni még, kinek mi lesz a sorsa, mert tudni szeretném. De még így sem lesz kevésbé izgalmas a történet. A szereplők nagyon kedvelhetőek, a történet izgalmas és lélekmarcangoló néhol. La Fayette márki oldalán XVI. Lajos korában kalauzol minket ez a regény. Blogbejegyzés megjelenés után várható!
Nagyon szerettem volna még idesorolni Brian McClellan: A birodalom bűnei című regényét, de sajnos nem végeztem vele még mindig. Ehhez közrejátszott a hétvégi koncert is, de ebbe inkább ne is menjünk bele. Novemberi terveim között elég vaskos regények szerepelnek, Instára rakok majd ki képet! Veletek mi történt októberben? Mit terveztek olvasni novemberben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése