2018. november 11., vasárnap

Indul az 7. TomeTopple! (Olvassunk együtt vaskos könyveket!)


Információk a kihívásról, valamint a választott könyveimről!

Sziasztok!
Jön a TomeTopple következő fordulója, szám szerint a hetedik! A héten jelentették be Twitteren, és azóta Sam, a kihívás kiagyalója közzé is tette a videóját a Youtube-on. Tavaly jelentkeztem az 5. fordulóra, a júniusin nem vettem részt, már nem emlékszem, miért, de kimaradt. A feladatok nem változtak tavaly óta, így, azokat engedelmetekkel csak bemásoltam az előző bejegyzésemből. Ha ismerős lenne valakinek a szövegezés, hát ez a titok nyitja. A TomeTopple kihívás annyiból áll, hogy 500 oldalnál vaskosabb regényeket kell olvasni. Éppen ezért volt az eheti Top 5 Szerda témája az 500+ oldalas olvasatlan könyveink.
A játék november 16. – november 29. között tart, mindenkinek a saját időzónája szerint, nem kell igazodni az amerikai időhöz. Lentebb felsorolom a kategóriákat, de ha meglesed a videót, Sam kifejti, hogy nem az a lényeg, mennyit olvasol, hanem, hogy olvass vastag könyveket! Ez a két hét arról szól, hogy mutassuk meg, mennyire szeretjük a hosszas történeteket! Lesznek idén is Instagram kihívások, érdemes figyelni Sam fiókját. Sprintek szokás szerint Twitteren lesznek követhetők, valamint van Goodreads-en is csoport az érdeklődők számára!


A Feladatok:
1. Olvass több, mint egy 500 oldalnál vastagabb könyvet!
2. Olvass el egy rajzolt könyvet (ami szintén 500 oldalnál vastagabb!) (Eredeti: graphic novel, ami ilyen vastag, könyv formátumú képregény könyv. Legjobb jelentés, amit találtam rá: „drága, mert vastag képregény”, nálunk nem elterjedt. ITT részletesebb leírás van róla.)
3. Olvass egy regényt, ami egy sorozat része!
4. Olvass együtt egy barátoddal! (Angolul: Buddy read)
5. Olvass egy felnőtt regényt! (Ne erotikusra gondoljatok, annyi, hogy nem ifjúsági vagy YA.)
Tavaly majdnem napra pontosan ugyanekkor volt a kihívás. Akkor három regényt jelöltem olvasásra, amiből csak kettőt fejeztem be, milyen jó kis könyvek voltak! Idén megelégszem a kettővel, tudom, hogy nem tudnék többet olvasni, ezek is kérdésesek. A kettes és a négyes pontot ki fogom hagyni, a többi kategóriába pedig megfelelőek lesznek a könyvek!

Még mindig szerelmes vagyok ebbe a borítóba! Hallottátok, hogy a kiadónál előrendelhető a harmadik rész? Annak a borítójába is szerelmes vagyok, olyan gyönyörű! Nagyon szeretem a sárkányokat, nagyon régen nem volt hozzájuk már szerencsém. Emiatt is szeretném már olvasni ezer meg egy éve. Karácsony óta van a birtokomban, nem szeretném, ha még karácsonykor is olvasatlan lenne. Ez a könyv egy felnőtt fantasy sorozat első része, szóval hármas és ötös kategória pipa.

Vajon sikerül korábban befejeznem, minthogy leteljen az egy év a vásárlástól számítva? 2017. november 27-e óta van belőle saját példányom, vagyis az egész sorozatból konkrétan. Őt azért is választottam a listára, mert a kis baráti olvasós kihívásunk, a Levélhullás a végéhez közeledik, és kellenek az 500-600 oldalas könyvek, de az őszi borítós olvasással egy olvasatlan oldalszámot lehúzhatunk a listáról. Ezt pedig őszinek szavazta a kritikus szemű kihívásgazda! Drukkoljatok! Szintén felnőtt sorozat, szintén sorozat első része, hármas és ötös kategória ezzel a könyvvel is pipa.


Ha pedig mindkettőt elolvasom, akkor az első kategóriát is teljesítem! Ha valaki szintén olvasná valamelyik könyvet ez idő alatt, szóljon, és együtt kilőjük a negyedik pontot is! Úgy tűnik, november utolsó két hete Anthony bűvkörében fog telni számomra! Alig várom! Elindultok velem a kihíváson? Miket választanátok? Gyűrjünk le pár vastag kötetet együtt!

3 megjegyzés:

  1. Hármas és ötös pont lesz kipipálva nem kettes. ;)
    Amúgy Az ébredő tűznek nekem is nagyon tetszik a borítója. :)

    VálaszTörlés