2018. január 20., szombat

A magyar borítók szebbek! #6 (Európa Könyvkiadó)

Rovat a vizuális élményekért!




Sziasztok!
Ismét egy hosszabb kihagyás után jelentkezik újra a rovat. Szeretném a jövőben rendszeresíteni, hogy legalább havonta egy bejegyzés legyen, mert imádom a szép borítókat, és még annyi kiadó van, akiről még nem ejtettem szót. Az Európa Könyvkiadó hazánk egyik legnagyobb kiadója. Több, mint 10.000 könyvet adtak ki eddig a moly szerint. Nem néztem át az összeset, a legfrissebbektől haladtam a régebbiek felé, és mikor már összegyűlt egy nagyobb adag, abbahagytam. Ez húsz borítócsoda után következett be. Így biztos akad, amit kihagytam. Amennyiben vannak jelöltjeitek a listába, szívesen megnézem! Jobboldalon látjátok a magyar, baloldalon pedig az eredeti borítót. A könyvek történetéről általában itt sem tudok semmit, ez a rovat a külcsín miatt jött létre. „Borítószemle” címke alatt az összes ilyen bejegyzést megtaláljátok!
moly.hu
Itt kiválasztottam egy kb. hasonlót, mint az új magyar verzió. Mivel ez egy elég népszerű regény, rengeteg féle borítóval megjelent itthon és külföldön egyaránt. Ez az Európás verzió nagyon gyönyörű, imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése