2017. november 5., vasárnap

Ezeket fogom olvasni! #6

Novemberi tervekről bővebben!



Sziasztok!
Amióta elkezdtem ezt a rovatot, ez az első hónap, hogy a kihívások és a Mini-könyvklub nem tölti ki az egész hónapot! A bőség zavarában hirtelen nem is tudtam eldönteni, mit is akarok olvasni! De azért kitaláltam az októberi menetrendet! Úgy gondoltam, hogy mostantól megfordítom a sorrendet, és a hónap utolsó napján hozom ezt a típusú bejegyzést, az olvasás összegzést pedig a következő hónap elején. Olyan indíttatásból gondoltam ezt így, mert még az utolsó nap simán be tudok fejezni egy könyvet. Az elmúlt két alkalommal is ez történt.

Ezt a könyvet választotta nekem még októberre Readergirl! Nem jutottam el idáig, de 15-éig még van időm, úgyhogy mindenképp ezzel kezdem a hónapot! Ha követtek Instagramon, már mutattam is róla képet a vadi új könyvjelzőmmel, amit itt is nagyon köszönök Petyának! Nagyon tetszik! IDE kattintva megtekinthetitek! Ez egy olyan regény, amit ideje lenne már az olvasott listán tudni, örülök, hogy ezt a választást kaptam, remélem, hogy tetszeni is fog!

Ezt a könyvet Niitáától kaptam kölcsön, de ez is sajnos novemberre csúszott! A Copperfield Dávid után ez következik! Aztán mikor visszaadom majd Niitaának, oda is adom neki a molyos kitűzőt, amit szereztünk mostanában Dórinak hála! Nagyon kis cukik élőben! Képet ITT találtok róla! A könyv már nagyon izgatja a fantáziámat, már nagyon kíváncsi vagyok rá, úgyhogy bízom benne, hogy gyorsan letolom a Dickens regényt!


Nagyon szeretem Alexandra Bracken Sötét elmék trilógiáját, ami nekem meg is van. Úgyhogy mikor megtudtam, hogy ez a regény is megjelenik, tudtam, hogy nekem ezt is el kell olvasni. Sajnos könyvheti beszerzésekbe már nem fért bele, de a könyvtárunk megint csak nagyon gyorsan beszerezte ezt a nyári újdonságot! Pont jókor voltam bent könyvet visszavinni, úgyhogy megbeszéltem velük, hogy szólnak, ha megjön, úgyhogy én vagyok az első, aki kivette! Hallottam róla sajnos pozitív és negatív kritikát is, de én bizakodom. Időutazós YA fantasy, remélem nem megy el nagyon lamourba a dolog.

Mini-könyvklub novemberi közös olvasmánya történelmi regény kategóriában. A könyvtárnak az Ulpiusos kiadás volt csak meg, kicsit tartok tőle, nem bízom ebben a kiadóban, az Európás jobb lett volna, de mindegy. Hónapok óta nagyon szeretném elolvasni! A film is felkeltette az érdeklődésem. Remélem ez a kötet jobban fog tetszeni, mint az előző havi regény. Kíváncsi leszek a többiek meglátásaira is. Alig várom, hogy ez jöjjön! Minden novemberi könyvet nagyon szeretném egyszerre olvasni amúgy, kár, hogy nem tudom!

A Lőpormágus-trilógia második kötete! A Vérrel írt ígéreteket nagyon szerettem, erről ITT olvashattok, ha van kedvetek. Kíváncsi vagyok nagyon, hogy merre halad tovább a történet, örülök neki, hogy nem húztam el annyira ezt a sorozatot, mint általában szoktam. A harmadik rész is megvan a könyvtárnak, legkésőbb januárban kivégzem ezt a dark fantasy sorozatot. Az első rész inkább nyomozós volt, baromi jó világfelépítéssel és izgalmas akció dús jelenetekkel. Kíváncsi leszek, ebben a részben milyen arányban lesznek ezek fellelhetők. Ka-poel történetére mélyebben is kíváncsi lennék!

Ez az ifjúsági regényt olvasós kihívás novemberi könyve! Mivel a TBR-ban ez a harmadik 500+ oldalas regény, gyanítom ezt megint át fog csúszni a következő hónapra, de mindenképp elolvasom! Az alapfelvetés nagyon ötletes! Egy iskola, ahol gazembereket és tündérmesehősöket képeznek, két barátnő, akiknek az élete nem úgy alakul, ahogy azt tervezték. Nagyon izgalmasan hangzik! Szerencsére ennek a sorozatnak az eddig megjelent részei is megvannak a könyvtárnak! Nagyon király könyvtárunk van, úgy érzem!

Ha valami át is csúszik, az max. a Jók és Rosszak Iskolája lesz, a többi szerintem simán meglesz! A hónap második felében lesz egy Tome Topple, aminek az a lényege, hogy vaskos könyveket olvassunk, erről majd később hozok még infót. Ti mit olvastok a hónapban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése