2017. május 1., hétfő

Asszociációs kihívás #3

Egy játék a gifekkel!


Sziasztok!
Ismét FairyDust által kitalált asszociációs játék következik, immár a harmadik! A linkekre kattintva meg tudjátok nézni az eredeti kiírást. A feladat ugyanaz, mint az előző körben, leírom, ami először eszembe jut a gif kapcsán. Ha szeretnél csatlakozni, semmi akadálya, de jelöld az ötletgazdát és jelezd neki is, mert egy helyen gyűjti a bejegyzéseket. Vágjunk is bele!
Az érzés, mikor értesítést kapsz, hogy jön a futár, vagy átveheted a boltban a könyved! Áprilisban kétszer is volt szerencsém így érezni, mikor megjött a Falling Kingdoms magyarul, és pénteken írt a Libri, hogy mehetek a Sötét hajnalért, bár majd csak holnap veszem át!

Inkább filmeknél szoktam így érezni, mint könyveknél, mert nem igazán olvasok horrort vagy bármi félelmetest. Utoljára szerintem még a gimiben olvastam igazán ijesztő könyvet, Stephen Kingtől A ragyogást, nekem nagyon jó élmény volt, kifejezetten féltem. De filmeknél bármelyik véres, trancsírozós jelenetnél képes vagyok eltakarni a szemem, mert ha túlságosan valósághű képes vagyok rosszul lenni tőle. (Pl: Drive liftes jelenet)

Amikor egy könyv mindenhol rád talál, de téged egyáltalán nem érdekel. Ez egy hypevonat és én vagyok a macska. Ilyen nálam az Acotar, az Outlander, de még talán az Illuminae is. Nem mondom, hogy sosem fogom kézbe venni, de szerintem megvárom, míg leül a lelkesedés körülötte, hogy aztán nyugodt körülmények között tudjam befogadni az élményt külső behatások nélkül.

Anyukám most költözik egy kisebb lakásba, és át kellett nézni mindenkinek a könyveket, hogy mit szeretne, osztozkodjunk. John Steinbeck: Édentől keletre és William Golding: A Legyek Ura volt az a könyv, amit semmiképpen nem adtam volna ki a kezem közül! A többit vihetik, sajnos nincs helyem, majd a családtól kölcsönkérem, ha szükségem lesz másra, max. nem adom vissza!

Nah, erre két dolog is eszembe jutott. Amíg nem láttam meg a végén, hogy SOON, addig arra gondoltam, hogy így érzem magam, mikor egy figyeltem olyan könyvet olvas, amit én szeretek és kíváncsi vagyok a véleményére! Miután feljött a SOON, akkor meg már az jutott eszembe, mikor egy könyvről kiderül, hogy megjelenik magyarul és én nagyon szeretném megszerezni! Cassandra Clare könyvekkel voltam így sokáig, már ez kissé lecsengett. Az új kedvenc Alexandra Bracken, már nagyon várom a Passengert magyarul, bár elég kétes véleményeket hallottam róla sajnos, kicsit félek is.


Ez ismét nagyon poén volt! Nagyon élveztem! Remélem, hogy sokan kedvet kaptok hozzá! Köszönöm FairyDust, hogy hónapról hónapra elhozod nekünk ezt a kihívást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése