2017. május 20., szombat

Kit választasz? Book tag




Sziasztok!
Ma egy újabb Book Tag-gel készültem nektek. Ezt most nem én találtam, hanem Helie hívott ki rá, az Egy könyvmoly élményei blog írója. A kérdéseket ő találta ki, ezért is külön öröm számomra, hogy engem is megkért a kitöltésre. 13 kérdésből áll ez a kis játék, minden kérdésnél két karaktert húzok, és eldöntöm, hogy az adott kérdésre kit választok. Próbáltam újabb karaktereket választani, mint az eddigi hasonló kérdéssoroknál, biztos akad átfedés, de szerintem elég változatosra sikeredett! A karakterek nevére kattintva megtaláljátok azon könyvek molyos adatlapját, amiből a karakterek származnak! Egy könyvből max. két főt írtam ki. Kiskutyuskám most is hatalmas segítséget nyújtott, remek asszisztens válna belőle az életben! Kezdjünk is hozzá!
Kivel kávéznál együtt reggel?
Elias (Szunnyadó parázs) -
Arcturus (Csontszüret)
Ezen nem is kell gondolkodnom, mert egyértelmű, hogy Arcturust választom. Én nagyon megkedveltem a sorozatban, eddig két könyvet olvastam belőle, remélem a többi kötetben is ugyanilyen szimpatikus lesz. Eleinte nem tudod róla eldönteni, hogy kinek az oldalán áll, aztán, ahogy a történet halad, és egyre jobban megismerjük, minden világossá válik. Elég jól el tudnék vele beszélgetni, rengeteg kérdésem lenne a világáról és a mi világunkban betöltött szerepükről!
Ki tudna rávenni, hogy együtt csináljatok csínyeket (pl házakba csöngetni)?
Mr. Darcy (Büszkeség és balítélet) -
Magnus Damora (Királyok harca)
Hát kizárásos alapon biztos, hogy Magnus, de amennyire félt gyerekként az apjától, még róla se biztos, hogy el tudom képzelni. Inkább én vinném bele a csínyekbe, mint ő engem, de Darcy tuti nem. Szerintem ő nem is értené benne a viccet.
Lecsuktak bankrablásért, ki lenne az ügyvéded?
Borbíró Bori - Seres Attila
(Vámpírok múzsája)
Mekkora sansza van annak, hogy egy könyvből húzzam ki a szereplőket. Ráadásul pont őket, pont ennél a kérdésnél. Azt hiszem, inkább Attilát választom, mert neki nagyobb az ismeretségi köre, lehet, hogy még a tárgyalásig sem kéne eljutni és már kint is lennék.
Zenekarodba hiányzik egy basszusgitáros, kit választanál?
Liz Benneth (Büszkeség és balítélet)
MacKayla Lane (Tündérkrónikák)
Mac! Őt kinézetre úgy tudnám elképzelni, mint Lzzy Halet, a Halestorm énekesnőjét. Bátor és belevaló csajszi, jól állna neki a basszusgitáros szerep. Ms. Bennet inkább tanítson kisiskolásokat ének-zenére. A lelke egy darabja elveszne a Rock’n’roll végett, azt nem akarnám neki.
Ki védene meg az iskolai bántalmazásoktól?
Cleo Bellos (Királyok harca) -
Jane Eyre (Jane Eyre)
Háááááát, nehéz kérdés. Cleo egy hercegnő, nem tudom, milyen rangba kéne lennem, hogy egyáltalán egy közegben mozogjunk, de akkor már nem gondolnám, hogy ott lenne bántalmazás. Cleo szerintem nem foglalkozna velem. Jane inkább szívén viselné a dolgot, még ha nem is lennénk barátok, de ha azok lennénk, akkor meg végképp. Jane mégiscsak jó választásnak tűnik, ha eszembe jut az időszak, mikor árvaházban lakott.
Ki venne rá, hogy együtt bungee jumping-ozzatok?
Jericho Barrons (Tündérkrónikák) -
Kell (Egy sötétebb mágia)
Kell. Jericho túlságosan megfontolt ahhoz, hogy ha nem fűződik hozzá érdeke, akkor ne akarjon belevágni ekkora őrültségbe. Kell viszont fiatal, és szerintem kissé bohókás is, úgyhogy simán el tudom képzelni, hogy ha épp nem a fekete kő miatt idegeskedik, akkor ő akarna bungee jumpingolni. Mondjuk még az előtt, hogy a könyv története játszódna.
Kitől kérnél korrepetálást a vizsgádhoz?
Winie Langton (Mesterkulcs) -
Dorothy (Óz, a Nagy varázsló)
Inkább Winietől! Dorothy engem inkább idegesített, nem igazán tűnt okosnak sem a könyvben, csak mindenáron haza akart jutni. Viszont Winie elég rafkós csajszi, nagyhatalmú tolvajcsalád leszármazottjaként biztos van egy két trükk és nem kevés tudás is a birtokában. Ha más nem, elcsennénk a vizsgakérdéseket!
Kivel írnál könyvet a delfinek kommunikációjáról?
Mia (Apa, randizhatok...?) -
Áts Feri (A Pál utcai fiúk)
Most elképzeltem, ahogy felteszem Áts Ferinek a kérdést!!! „Te Feri, nincs kedved írni egy könyvet a delfinek kommunikációjáról?” Szerintem először halálra röhögné magát, aztán én is a tóban végezném, mint Nemecsek. Miával viszont jól ellennénk, biztos mennénk terepmunkára is, megfigyelni a delfineket. Élvezném nagyon!
Ha életre kelne az egyik kihúzott karakter, melyikük lenne az?
R (Eleven testek) -
Heathcliff (Üvöltő szelek)
R a válaszottam! Heathcliffet nem szerettem meg a történet alatt, sőt. Viszont R eléggé jó arc, ha azután kelne életre, ami a könyv végén történik, akkor még jobban örülnék neki.
Ki tudná kérdezés nélkül is, hogy mit szeretnél?
Kósza (Apa, randizhatok...?) -
Óz (Óz, a Nagy varázsló)
Hát sokszor magam sem tudom, hogy mit szeretnék, így nem is várom el senkitől, hogy tudja. Azt inkább, hogy kedvemben akarjon járni. Kósza biztos mindent megtenne, hogy én a világon a legjobban érezzem magam, már ha én lennék a szerelme. De akár még barátként is biztos odafigyelne, ha rossz kedvem van, akkor felvidítson. Elvégre ő egy lovag.
Autóbalesetet szenvedtél és kórházban kell maradnod több hónapig. Ki ápolna?
Lina (Egy sötétebb mágia) -
Nemecsek Ernő (A Pál utcai fiúk)
Lehet, hogy nem fogtok velem egyet érteni, de Nemecsek Ernőből hamarabb kinézem, hogy ápolna, mint Linából. Lina senkihez sem kötődik, Ernőnek vannak barátai és családja, tudja, milyen, ha valaki beteg és ápolni kell. Lina sokszor csak magával törődik. Szerintem, ha vérbe fagyva feküdnék az utcán, ismeretlenül, akkor max a zsebeimet nézné meg, a pulzusomat nem.
Elutazol egy hónapra Hawaii-ra. Kire bíznád a házat?
Laia (Szunnyadó parázs) -
Kvothe (A szél neve)
Kvothéra, ha elég pénzt fizetek neki, és vele van a hangszere, akkor jól ellenne egy hónapig nálam, csak a vizsgáira érjen vissza az egyetemre.
Ki tanítana meg tangózni?
A (Nap nap után) -
Paige Mahoney (Csontszüret)
A! Ő tipikusan az a romantikus lélek, aki szerintem tud tangózni. Csak kérdés az, hogy épp fiú vagy lány testben van. Mert ő egy olyan szereplő, aki minden reggel más testében ébred, a lelke vándorol egyik helyről a másikra. Nagyon érdekes története van amúgy. Egész megkedveltem, szerintem jól eltöltenénk az időt, míg megtanít tangózni.
Ennyi lett volna mára ez a kis kérdéssor, remélem ti is annyira élveztétek az olvasását, mint én a megírását! Még egyszer köszönöm Helie-nek a kérdéseket! Szeretném továbbadni a lehetőséget BubuMaczkónak, és Nelladelnek, ha van kedvetek, töltsétek ki ti is! Ha tetszett, vigyétek bátran, csak jelöljétek Heliet forrásként!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése