2017. április 15., szombat

Húsvéti Book Tag



Húsvétra hangolódva!



Sziasztok!
Nem volt tervem a húsvétra blogolás terén, úgyhogy mikor megláttam, hogy Dorka meghívott ennek a Tagnek a kitöltésére, nagyon megörültem, mert úgy voltam vele, hogy valamit mégiscsak szeretnék! Dorka kitöltését IDE kattintva eléritek! A könyvek címére kattintva pedig mindegyik könyv molyos adatlapját érhetitek el.

Nyuszik
Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása
Alapesetben, főleg a mostani helyzetben, sokkal jobban örülnék, ha több egy kötetes könyv jelenne meg. Mármint fantasy zsánerből, mert inkább azt olvasok, többi műfajról nem tudok nyilatkozni. Ennek ellenére ide olyan könyvet választok, amit amúgy is folytatásosra tervezett az író, csak sajnos nem volt rá kereslet. Ez a könyv pedig Bruck András: A fogadalom című regénye. Ami egy kisfiúról szól, akinek elrabolják a kisöccsét, ő pedig megfogadja, hogy addig nem nyugszik, míg meg nem találja. Több gyerek is eltűnik a városban. Természetfeletti erők is húzódnak a háttérben, de senki nem hisz Tomnak, hogy talán földönkívüliek állnak az elrablások mögött. Nagyon érdekes volt az egész történet, és így sajnos sosem tudom meg, hogy megtalálták-e Petert és legjobb barátját, mert később őt is elrabolják.

Tojás
Egy könyv, ami meglepett
Margaret Stohl: Ikonok című regénye meglepett, hogy képes voltam végigolvasni. Valamint azért is meglepett, hogy a KMK kiadta. Mármint olvasás után gondoltam ezt. Ennél ők jóval minőségibb történeteket szoktak kiadni, bár az is igaz, hogy akkoriban nagyon ment a YA, több ilyen egy kaptafára íródott történet is született. Szerintem nagyon nem jó könyv, kaotikus és érhetetlen. A fokozás, mint olyan minden oldalon fellelhető és nem a jó fajtából. Erre a könyvre adtam eddig a legrosszabb csillagozást.

Vadászat
Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod
Egész eddig meg akartam szerezni az Éjszaka házának köteteit, nekem az első, a negyedik, a hatodik és a hetedik van meg. Szinte sehol nem lehet kapni, vagy a postaköltség miatt már nem feltétlen férne bele a keretembe. Nemrég sikerült elolvasnom a másodikat. Ezután már nem szeretném elolvasni a többi kötetet. Nagyon nem az a történet, amire nekem szükségem van. Ezen kívül nem emlékszem olyanra, hogy valamit nagyon kutattam volna.

Bárányok
Egy gyerekkönyv, amit mai napig élvezel
Roald Dahl: Matilda háromcsodája! A mai napig nagyon szeretem, nem olyan rég újra is olvastam, és írtam belőle bejegyzést, ITT megtekintheted. Szerintem mindig is aktuális lesz ez a kis történet. Mind a bántalmazás, mind a szülői hanyagság benne van a mai világban is sajnos. 

Tavasz
Egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet
Holden Rose: A kutyaházaseset. Gyerekek fociznak, és a szomszédnál köt ki a labda! Szerintem ez nagyon tavaszi! Bár nálunk nem sűrűn fordult elő, mivel panel tömbben laktunk mindig is, és a panelek közötti füves részen fociztunk mindig, ettől függetlenül eléggé meghozza a hangulatom! 

Feltámadó a halálból
Egy könyv, egy elhunyt írótól
Lewis Caroll: Alice Csodaországban. Annyira beteg ez a történet! Hangoskönyvben hallgattam meg a minap, és azóta sem tudom eldönteni, hogy mit szedhetett az író, mikor ezt kitalálta! Eléggé szürreális a könyv, mindemellett nagyon tetszett! 

Kosarak
Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel
Hát a kívánság listámon jelenleg 68 könyv szerepel, amiből kettő már szerencsére úton van! Ebből elég nehéz kiválasztani egyet, de megpróbálom. Kettőt találtam, amit nagyon szeretnék: A. M. Aranth: Oculus (Könyvfesztiválon!!) és Samantha Shannon: The Song Rising.  

Cukorka
Egy könyv, ami édes
Nem sűrűn olvasok ilyen könyveket, úgyhogy nem is épp friss olvasásélményt mutatok, hanem még tavaly őszit. Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra. Számomra nagyon pozitív élmény volt ez a regény, vicces volt, szórakoztató, bohókás, érzelmes, imádtam! Ha kíváncsi vagy bővebb értékelésre, EBBEN a bejegyzésben megtalálod!

Csipogás
Jelölj meg másokat, hogy ők is kitölthessék ezt a Book Tag-et
Három személyt szeretnék megjelölni, mégpedig a következőket:
FairyDust (Miss Readers)
zakkant (Zakkant olvas)
Remélem elfogadjátok a meghívást, és kitöltitek ezt a kedves kis Tag-et J Ha ti is kedvet kaptatok hozzá, nyugodtan töltsétek ki!



Kellemes húsvégi ünnepeket kívánok minden kedves idelátogatónak, lányoknak sok-sok locsolót (bár tudom, hogy többünknek ez nem olyan jó kívánság), fiúknak pedig sok piros tojást!


Forrásmegjelölés:
1. kép
2. kép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése