2017. január 25., szerda

Szerdai fa imádat Book Tag



Sziasztok!
Ezt a Book taget AniTiger blogján olvastam múlt héten, és nagyon megtetszett, úgyhogy én is kitöltöttem. Eredeti posztot KockaCica blogján találjátok.
1. „Ha én fa lennék, semmi okom nem lenne rá, hogy szeressem az embereket.” - Maggie Stiefvater: The Raven Boys – A hollófiúk
avagy egy könyv utálatos szereplőkkel
Annyira nem bírtam ezt a könyvet. Az összes szereplő hisztizett, nyávogott, buta volt, mint a raklap, értelmetlen dolgokon veszekedtek, nekem a fesztivál hangulatot sem hozta vissza, pedig már párszor voltam, igaz nem Sziget szintűn. Az egész napijegy-hetijegy lenézés dolog, szerintem úgy baromság, ahogy van. Senkit sem tudtam megszeretni.
 2. „Annyi növény van itt, erre pont egy olyanba ütközünk, ami visszaüt.” - J.K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája
avagy egy igazán ütős könyv
Ide két könyv között vacilláltam, de végül a Ragyogás mellett döntöttem. Kb. 15-16 évesen olvastam ezt a könyvet, és annyira imádtam, nálam teljesen beütött, bár nem szó szerint. Fantasztikus volt, izgalmas, szabályszerűen féltem olvasás közben, még máig emlékszem, mennyire gyorsan elolvastam. Nagyon jó élmény volt anno. Azóta próbálkoztam már más Stephen Kinggel is, de még nem okoztak olyan élményt, mint a Ragyogás által kaptam.
 3. „Tudtad, hogy minden elkapott levél egy boldog napot jelent?” - Maggie Stiefvater: Shiver – Borzongás
avagy egy boldogságosan boldogságos könyv, minden dráma nélkül
Hát ez elég nehéz, dráma nélküli könyvet találni, sok keresgélés után nem is akadtam az olvasmányaim között ilyenre, ezért megmutatom nektek, melyik az a könyv, ami engem mostanában a leginkább boldogságosan boldogságos érzéssel töltöttel. Egy a Rocksztárt kaptam karácsonyra. Nagyon bájos és vicces volt, és sokszor felnevettem alatta, és hát tipikus tinilányos boldogságos a vége. Erről írtam bejegyzést, IDE kattintva eléritek.
4. „A fák élnek, a műanyag nem.” -  Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos
avagy egy élő, lélegző sztori, ami nem hagy nyugodni
Igaz, még nem fejeztem be ezt a regényt, de nem azért mert nem jó, hanem mert olyan tömény mondanivalót érzékelek benne, hogy időnként meg kell emésztenem. Ifjúsági meseregénynek van írva, de simán odaadnám felnőtteknek is. Van benne minden, diszkrimináció, kulturális különbségek miatti konfliktusok, elnyomás, gyermekbántalmazás, egyszóval ajánlom mindenkinek.
5. „A fák között elvész a perspektíva. Meg az irány. Talán maga az élet is ilyen.” - Charles Martin: Hegyek között
avagy egy könyv, amiben elvesztél
Ez az a regény, amiről biztosan állítom, hogy legalább ötször olvastam már, annyira imádom. Ha már láttad a filmet, akkor tudod, mire számítasz. Ha nem, akkor készülj fel egy érzelmi hullámvasútra. Legalábbis nekem az volt. A vége… olyan szép és olyan szomorú egyszerre. Én ebben a könyvben elvesztem, kicsit talán a szívem egy darabkáját is benne hagytam.
+1: „Úgy rémlett, mintha az összes fák suttogva beszélnének, híreket és mindenféle fondorlatokat közölnének egymással valami ismeretlen nyelven; az ágak meg ide-oda hajladoztak és markolásztak, pedig nem is fújt a szél.” - J. R. R. Tolkein: A Gyűrű Szövetsége
avagy egy párbeszédekben gazdag könyv
Beválogatom ide az új kedvenc regényemet, A jövő harcosait. Három fiatal és egy halálisten kalandjait követhetjük nyomon ebben a regényben, ami hozza magával, hogy sok benne a párbeszéd. A könyv nagyon-nagyon tetszett, tegnap írtam róla értékelést, melyet IDE be is linkelek, ha esetleg kíváncsiak vagytok rá.
Szeretném kihívni Solt és Levandrát a Könyvvadászok blogról, valamint Zsófit és Beát a Könyvutca blogról, ha még nem hívták ki őket! Ha megtetszett, töltsd ki bátran te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése