2018. március 22., csütörtök

Gabriella Eld: Érzések Jordan számára borító leleplezés + mini interjú



Sziasztok!

Végre ez a nap is eljött! Lehull a lepel az egyik általam nagyon szeretett sorozat befejező kötetéről! Dorkával, az Anya olvas bloggerinájával és Gabriella Eld írónővel közösen megmutatjuk nektek az Érzések Jordan számára borítóját! Dobpergés... Íme:


Én imádom! Nagyon jó, hogy illeszkedik a sorozat többi tagjához, ráadásul a lila az egyik kedvenc színem! Alig várom, hogy belekukkantsak! Még nincs pontos megjelenési időpont, viszont tettünk fel pár kérdést Gabinak, amiben a megjelenésről is érdeklődtünk, lentebb találjátok a válaszait!

Pár szó az írónő tollából:
„2014-ben kezdtem el ama sorozatot, melynek okán ez a poszt is megszületett. Az Ikercsavar Krónikák megírását olvasói csalódások inspirálták, én magam, pedig 2016-ban álltam a Gabriella Eld név mögé, amikor a trilógia első kötete megjelent. Azóta is e mögött a név mögött írok dark fantasyt, urban fantasyt és itt-ott disztópiákat. Emellett magyar szakot hallgatok az egyetemen.”


Forrás
Mennyire volt nehéz elbúcsúzni a karakterektől? Tervezel a jövőben ebben a világban további köteteket írni?
Gabriella Eld: Hát nem mondom, volt két hét depresszió, amikor egy-egy karakter történetének végére pontot tettem, de szerencsére semmi elérzékenyülés. Bánatos voltam, hogy nem lesz több kalandom ezekkel a srácokkal, ugyanakkor örültem, hogy végre megkapták a (csak remélni tudom, hogy méltó) befejezésük, ami már kijárt nekik.
Nem szeretek világokat építeni, ezért kimondottan úgy érzem, hogy nagy pazarlás volna, ha hagynám ezt a világot három kötet után feledésbe merülni. Igen, természetesen vissza fogok térni a világhoz. Ugyanakkor az elementálokról és a két peremsíkról már nem tervezek többet írni. Jöhetnek az emberek. ;)
Ki készítette a borítót?
G. E.: Barta Babett, természetesen. Szerelem volt első (szó szerint) első látásra, nem kellett módosítani rajta semmit.
Mi volt a borító mögött a koncepció? Akár az egész sorozatra, akár erre az egy kötetre vetítve?
G. E.: Valami letisztultat ugyanakkor figyelemfelkeltőt szerettem volna. Azt, hogyha az emberek ránéznek egy szarvra vagy agancsra, onnantól kezdve mindig ez a sorozat jusson eszükbe.
Kinek a szarva van a borítón?
G. E.: Nyitva a kapu a találgatás előtt (persze semmire se fogok rábólintani).
Mikor várható a megjelenés?
G. E.: Ha minden jól megy akár Könyvfesztivál is lehet belőle, de nem ígérhetek semmit, sok külső tényező befolyásolhatja.

Ha még itt maradtál a végéig, megsúgok egy titkot! Érdemes az írónő Facebook oldalát figyelni, ugyanis szombaton játék várható! A részletekről ott lehet majd tájékozódni, de előjáróban annyit elárulok, hogy egyedi lesz! Aki szeretne Gabriella Eld-del személyesen is megismerkedni, az a Könyvfesztiválon megteheti, ugyanis április 21-én a helyszínen fog dedikálni! Részletek ITT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése