2018. március 17., szombat

Fantasy Tag


Sziasztok!
Egy ideje már nem jelentkeztem, költöztem, nem volt internetem, ügyintézés miatt rohangásztam, este értem haza, amikor majdhogynem csak bedőltem az ágyba és aludtam. Most sincs nálam a saját gépem, de már hiányzott, hogy blogbejegyzést írjak, úgyhogy kölcsön kértem egy gépet, és kitöltök egy tag-et, amire emlékszem, hogy nemrég kihívtak! Nem ez az egyetlen, tudom, de a témája miatt ez benne van a fejemben. A közeljövőben meglepetéssel is készülök nektek! Valamint év elején eldöntöttem, hogy negyedévente Haul is lesz, ahol megmutatom a negyedéves beszerzéseimet, ha lesz annyi, amit érdemes, és hát van. Hamarosan meglátjátok! A mai Tag felkérést kedves barátnőmtől, Abstractelftől kaptam, az Always Love a Wild Book bloggerinájától, amit ezúton is köszönök! Az ő bejegyzését IDE kattintva eléritek!

1. Milyen fantasy-sorozatnak szeretnél részese lenni? (Saját magad lennél, de a sorozat egy karaktere. A túlélésed attól függ, hogy milyen képességekkel rendelkezel, vagy mit tudsz tanulni ebben a világban.)
Huh, már az elején egy nehéz kérdés. Általában fantasy regényeket olvasok, így elég nagy a választék, de a legtöbben katasztrófák, háborúk vagy egyéb negatív események befolyásolják a döntést. A jelenlegi olvasmányom világában szívesen eltöltenék egy kis időt, ami Chris Colfer: A Kívánságvarázslat című regénye. Ebben a világban megelevenednek és folytatódnak a mesék. Hamupipőke, Csipkerózsika és Hófehérke is hozzáment a herceghez és most királyságokon uralkodnak. A könyv harmadánál járok, nem tudom, még milyen veszélyeknek vagyunk kitéve, de már majdnem megettek a farkasok, valamint a mézeskalács háznál is jártunk már, de kellő ésszel és bátorsággal túl lehet élni ebben a világban, és valljuk be, ki ne akarna részese lenni egy tündérmesének?
Ha olyan világot keresnék, ahol a képességek miatt szívesen élnék, az valami mágikus dolog lenne. Szeretném azt hinni, hogy ha én is varázsló lennék, akkor esélyem lehet a túlélésre, a veszélyek ellenére is. Nagyon szívesen lennék Kiváltságos a Lőpormágus-trilógiából, bár ebben az esetben nagy szerepem lenne a politikában vagy legalábbis politikai machinációkban. Ami nem lenne ínyemre. Megpróbálnék saját lábamon megállva, befolyásoltság nélkül képességeimet kihasználva élni.


2. Milyen lény lennél? Lehetsz emberszerű; tündér, árnyvadász, varázsló, vagy egy mitológiai lény, mint egy sárkány vagy egyszarvú.
Varázsló. Szeretem a mágiát, hogy a segítségével bárhova eljuthatunk, bármit megtehetünk, sokszor a fizika határait kitágítva is. Szabad kezes mágia híve vagyok.
3. Mindennapi mugli életed során, inkább mágikus erőt birtokolnál, vagy egy mitológiai lény háziállatot választanád? (Például meglovagolhatnál egy sárkányt.)
Szerintem az előző kérdés után ez a válasz nem lesz meglepő. A mágikus erő sokkal inkább megkönnyíti az ember életét, mint a sárkánylovaglás. Bár élmény szinten az is kihagyhatatlan lenne, ha valaki felajánlaná. Viszont, szerintem, ha elég erős és jó mágus lennék, rá tudnám venni a sárkányokat is, hogy hagyjanak lovagolni a hátukon. Vagy amúgy én egy tök jófej és kedves ember vagyok, rá is tudnám beszélni, hogy miután megismert, magától engedje. Két legyet egy csapásra!


4. Ki a kedvenc fiktív sárkányod?
Saphira az Eragonból és Kol Az árnyékkirálynőből. Saphira egy igazi vérbeli sárkány, nagyon kedvelem a személyiségét és az odaadását. Kol pedig egy ember, aki sárkánnyá tud változni, két szíve van, az emberi és a zabolátlan sárkányszív. Nagyon tetszett ez a koncepció, valamint az, hogy Kol igazi nemes lélek, saját sorsa elé helyezi népe érdekeit.
5. Mi a kedvenc fantasy filmed? (Ez persze magában foglalja azokat a filmeket is, amelyeken a mi világunkban élő emberek fantasy világokba kerülnek át)
A Gyűrűk ura mindhárom része, Marvel filmek (különösen a Galaxis örzői 1.), Karib-tenger kalózai első része, Doktor Parnassus és a képzelet birodalma, Időről időre, Ghost, ilyesmik. Sok filmet szeretek.


6. Ha egy karaktert kihúzhatsz a történetéből, hogy a normális világban éljen (mint barátod, vagy love interested), ki választanád? (Megjegyzés: ez azt jelenti, hogy többé nem lesz a könyv világában - tehát gondolj arra, hogy ez mit jelenthet)
Hűha. Akkor főszereplőt nem érdemes választani, mert akkor az egész történet semmis lenne. Viszont mellékszereplők is sokat tudnak hozzátenni a történethez. Hm, nehéz kérdés. Azt hiszem Xemeriust választok az Időtlen szerelem trilógiából, mert annyira vicces figura, tuti feldobná a napjaim!
7. Ha egy mellékszereplőt főszereplővé tehetnél, ki lenne az új csillag?
Abstractelf válaszaiból nagyon szimpatikus nekem Olem, őt én is érdemesnek tartom, hogy sajtát történetet kapjon, nagyon bírom a búráját. Vida, a Sötét elmék trilógiából, szintén érdekes saját történetet tudna bemutatni. Kíváncsi lennék az életútjára. Őt amúgy is inkább láttam vezetőnek, mint Rubyt.

A bejegyzés megírása alatt rájöttem, hogy nem szeretek egér nélkül laptopon dolgozni. A tag forrásmegjelöléssel szabadon vihető. Én szeretném felkérni Arwent (A penchant for fantasy) és Dorkát (Anya olvas), hogy töltsék ki, ha van kedvük!

A képek a WallpapersCraft oldalról vannak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése