2017. február 8., szerda

Top 5 Szerda #5


Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.
Sziasztok!
Mai Top 5 Szerda bejegyzés azokról a könyves trendekről fog szólni, amikbe már belefáradtam. Goodreads-en találhattok bővebb információt a csoportról.
Félmeztelen férfiak a borítón
Tudom, hogy mostanában nagyon menő a romantikus-erotikus regény, de nekem sokszor szúrja a szemem, amikor ilyet látok. Nem a műfajjal van bajom, azokat nem igen olvasok, így nem is tudnék róla se jót, se rosszat mondani, de ezek a borítók sokszor szerintem igénytelenek is.
Disztópiák
Úgy érzem, hogy mindegyik egy kaptafára készülnek, max. a főszereplők neve és a helyszín más. Egy ideje nem is olvastam ilyeneket, mert belefáradtam.
Szerelmi háromszög
Nem igazán tudom elképzelni, hogy ez az egyetlen konfliktusforrás, amit el lehet lőni a könyvekben. Kéne már egy kis változatosság.
„Béna-ronda” lány – HMCS (helyi menő csávó)
Ti is biztos találkoztatok ezzel a klisével, mikor a lány azt hiszi csúnya és nem hiszi el magáról, hogy a legmenőbb srác a suliban szerelmes lehet belé. Közben pedig szép és okos, csak önbizalom hiányos. A fiú meg úgy tesz, mintha nem akarna semmit a lánytól, közben pedig eleped. A vége meg természetesen happy end. A kérdés, ami bennem mindig felmerül, hogy mi lesz 1 év múlva, vagy akár 7 év múlva? Együtt maradnak? Sok esetben szerintem a válasz nem.
Új sorozatok kiadása a régiek folytatása helyett
Tudom, hogy ennek gazdasági oka van, és megértem, hogy a kiadók nem adnak ki úgy könyvet, ha az előző részek nem hozzák a kellő számokat. Nem is megbántásból tettem be ebbe a listába, csak a tény miatt, hogy ez már kezd trenddé alakulni.
Jövő héten kimarad ez a bejegyzés, majd hozok helyette valami mást, mivel a téma a következő lenne: Kedvenc „nem írott” könyvek, mint a grafikus novellák, képregények, hangos könyvek, ilyeneket még nem igazán próbáltam, még csak két hangos könyvön vagyok túl, így nem tudnék érdemben bejegyzést hozni hozzá. Viszont kíváncsi vagyok, nektek van-e ilyen kedvencetek, írjátok meg, ha van kedvetek, hátha megtalálom benne a nekem valót!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése