2017. február 1., szerda

Top 5 Szerda #4


Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.
Sziasztok!

Ez a szerda sem telhet el Top 5 Szerda rovat nélkül, melyet a Goodreads-en találtam. Eheti témánk: Jelenlegi kedvencek, amik nem könyvek. Mert, ahogy Sam írja a csoportban, néha jó egy kicsit elszakadni a könyvektől és másról beszélni. Itt láthatjátok az én toplistámat.
Legjobb film, amit mostanában láttam:
Az utóbbi időben nem néztem valami sok filmet, bár voltunk a párommal moziban párszor, de a leginkább kedvenc filmem a Zootropolis volt, tudom, nem a legfrissebb, de azóta se láttam jobb filmet.
Kedvenc sorozat:
Mivel itthonról dolgozom, lehetőségem van munka mellett sorozatokat nézni a másik számítógépen. Ezt elég sokszor meg is szoktam tenni :D Kedvenc sorozatom több is van, most kettőt említenék meg, vagyis inkább hármat. Az első a Gyilkos elmék, imádom, nagyon belezúgtam a sorozatba már a kezdetek óta, imádom a stílust, az ügyeket, a megoldásokat, a szereplőket, mindent. A második a Dr. Csont, bár sokszor nem értem a tudományos megközelítéseket, de a humor, amit áthatja az egész sorozatot a nyomozások mellett, valamint az emberi jellemek és kapcsolatok nagyon szerethetőek. A harmadik pedig az örök kedvenc, a CSI: A helyszínelők, de csakis az eredeti, ami Las Vegasban játszódik. Emiatt a sorozat miatt egy időben helyszínelő szerettem volna lenni, pedig tudom, hogy a való életben nem így működik, mint a tv-ben, nincs meg egy DNS vizsgálat 10 másodperc alatt :D
Kedvenc zene:
Általában light-osabb rockzenét szoktam hallgatni, általában kiválasztok egy számot (mostanában Halestorm: I miss the misery a kiválasztott) és a Youtube egyveleg segítségével sorba hallgatom a hasonló számokat. Ám mostanában rátaláltam Lindsey Stirlingre és rongyossá hallgatom a számait, őrá is ezzel a módszerrel találtam, egyébként. Egy kis ízelítő:


Kedvenc tevékenység az olvasás mellett:
Nagyon szeretek hímzőfonalból karkötőket és könyvjelzőket készíteni, mutatok pár képet. A fotózás amúgy nem az erősségem, a harmadik az épp aktuális projekt, egy pillangós könyvjelző lesz magamnak, ha elkészül.






Kedvenc telefonos alkalmazás:
9GAG. Kérdés nélkül, általában erre szoktam elaludni, még akkor is, ha úgy érzem, hogy lecsukódik a szemem, még akkor is szoktam nézni egy-két vicces postot.

Ennyi volt erre a hétre a Top 5 Szerda, jövő héti témánk könyves trendek, amik már fárasztanak. Tartsatok velem akkor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése