2017. február 24., péntek

Kávés book tag


Sziasztok!
Már régóta terveztem kitölteni ezt a tag-et, amit legutóbb Dóri blogján, Phoenix-Sekai oldalon olvastam. Aztán molyon jól meg is beszéltük, hogy ideje nekem is kitölteni. Hát engedtem a nyomásnak és elkészítettem! Ez mindenképp egy testhezálló book tag számomra, mivel nagyon szeretem a kávét!



1. Black coffee / Fekete kávé: egy könyv vagy egy sorozat, amibe egy picit nehéz belerázódni, de igazi hardcore rajongó tábora van
Ide A gyűrűk urát választom. Nekem még mindig nem sikerült belerázódnom, inkább csak időnként belerázódgatok, de az kétségtelen, hogy hatalmas rajongó táborral rendelkezik, mind a könyv, mind a film. Rengeteg írót inspirált új történetek megalkotására.



2. Peppermint mocha / Borsmentás mokka: egy könyv vagy egy sorozat, ami a téli időszakban sokkal népszerűbb
Minden évben elhatározom, hogy elolvasom CharlesDickens: Karácsonyi ének című regényét. És úgy látom, nem én vagyok az egyetlen. Talán én vagyok az egyetlen, akinek ez nem jön össze. Rengetegen olvassák télen ezt a regényt, nah majd idén, a remény hal meg utoljára. Mindenesetre filmben láttam már többször is, persze mindig karácsony környékén! ^^


3. Hot chocolate / Forró csoki: Egy gyermekkori kedvenc könyved
Roald Dahl: Matilda három csodája. Imádni való történet egy könyvmoly kislányról, akinek nem épp felhőtlen családi háttér biztosíttatott az életben. Készült belőle filmadaptáció is, ami szintén zseniális, mindkettőt csak ajánlani tudom.



4. Double shot of espresso / Dupla eszpresszó: egy könyv, amit az elejétől a végéig végigizgultál
Nem nagyon szoktam izgulós könyveket olvasni, úgyhogy ehhez nagyon át kellett néznem az olvasmánylistámat, végül A holnap ostroma mellett döntöttem, ami az Időfutár sorozat 6., befejező kötete. Nagyon izgultam a szereplőkért, hogy mi lesz a történet vége, nem kellett csalódnom, az egész sorozat nagyon jóra sikeredett szerintem. Simán betenném 7-8. osztály kötelező olvasmánynak. Ez is olyan sorozat, ami akár meghozhatja az ifjúság olvasáskedvét.

5. Starbucks / Starbucks: Egy könyv, amit mindenhol látsz
Illuminae. Ez a kötet lépten-nyomon szembejön velem az internet különböző bugyraiban. Nemrég jelent meg külföldön a folytatás, úgyhogy kint a csapból is ez folyik, ráadásul itthon is felrebbent a hír, hogy a KMK még idén kiadja. Kíváncsi vagyok rá, mire fel ez a hihetetlen hype. Azt tudom, hogy szerkezetileg eltér a megszokottól, de nem tudom, hogy ennyi elég-e, hogy akkora őrület vegye körül. Ráadásul nem vagyok megbarátkozva a scifivel, úgyhogy nekem kétes érzéseim vannak egyelőre a kötettel kapcsolatban.

6. HIPSTER KÁVÉZÓ – Egy alul értékelt könyv.
Erre konkrét postom van, amit belinkelek IDE. Mindegyik könyvet meleg szívvel tudom ajánlani!

7. Oops! I accidentally got decaf / Hoppá, véletlenül koffeinmentes kávét kaptam: egy könyv, amitől sokkal többre számítottál
A szél nevéről írtam is értékelés a BLOGon, ahol ki is fejtem, hogy ettől a kötettől sokkal többet vártam, mert annyi pozitív értékelés van róla. Én konkrétan epic fantasyra számítottam, de nem azt kaptam. Amúgy úgy hallottam, hogy annyira túltolta a harmadik rész megjelenését, hogy már a rajongói kezdenek elpártolni.


8. The perfect blend / A tökéletes keverék: egy könyv, ami egyszerre keserű és édes, mégis tökéletes
Ide Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai lesz a legmegfelelőbb választás, ha már ma Gorkieval megemlegettük a minap. Nagyon szép, romantikus kis történet két fiatal egymásra találásáról, elválásáról és életük alakulásáról. Többször olvastam már, nem is tudom hányszor, de mindig kellett a zsepi… Annak ellenére, hogy ez a borító eléggé "cheesy", nagyon megéri elolvasni.

Mivel ez egy elég régóta jelen lévő book tag, úgy gondolom, hogy aki akarta, már megválaszolta, úgyhogy nem hívnék ki senkit. Ha mégis kedvet kaptál rá, töltsd ki bátran! Hétvégén könyvértékeléssel érkezem!


2 megjegyzés:

  1. Ó igen, az Illuminae folyik a csapból is kb. Habár én sem tudom eldönteni, hogy akarom-e olvasni - Amy Kaufmantól már próbálkoztam régebben a These Broken Stars-zal, amit félbehagytam. Meg amilyen szerencsém van az overhyped könyvekkel... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhoz a könyvhöz még nem volt szerencsém, nem fogott meg sem a borító, sem a fülszöveg, meg nem is akarok mostanában sok YA disztópiát olvasni, úgyhogy szerintem az nálam ki is fog maradni végképp :D overhyped könyvekhez mindig kétkedve nyúlok, mindig félek, hogy csalódnom kell. Ha nem is csalódtam sokszor, de akkora hűha élményt még nem nyújtott egyik sem igazán :)

      Törlés