2018. május 11., péntek

Victoria Schwab: Egy kegyetlen dal borítóleleplezés!



Sziasztok!
Ma egy nagyszerű hírrel készültem nektek! Újabb Schwab regény jelenik meg magyarul, méghozzá a Fumax kiadó jóvoltából! Az írónő két néven publikál, V. E. Schwab néven a felnőtteknek szánt, Victoria név alatt pedig a YA regényeit találjuk. Victoria hazánkban is igen népszerű, legutóbb a Könyvfesztiválon jelent meg tőle a Viszály, amit én is beszereztem!


A borító Tóth Zoltán munkája, aki rengeteg csodálatos borítót adott már nekünk. A Facebook oldalán és a honlapján is megtekinthetők munkái, nézzetek be hozzá, én most rengeteg időt eltöltöttem a böngészésével. Egy kis válogatást beteszek nekted ide:


Az új friss megjelenés a This Savage Song magyar kiadása lesz, Egy kegyetlen dal néven! Rengeteg jót hallottam már erről a regényről a külföldi booktuberektől, úgyhogy én nagyon várom már! Megjelenés június 6-7. körül várható, úgyhogy Könyvhéten már kezünkben is tarthatjuk! A fordítást Miks-Rédai Viktóriának köszönhetjük! Ő fordította a Fennmaradottak krónikáit is, ami az egyik kedvenc sorozatom! A történet egy olyan városban játszódik, ahol igazi szörnyek léteznek, és a zene segítségével lelkeket tudnak lopni. A fülszövegből az is kiderül, hogy az emberek pedig nem feltétlen jóságosak.

Angol, Román, Orosz, Német, Szerb borítók
Hát nagyon kíváncsi leszek rá! Ravens, a Prológus bloggere lefordította a fülszöveget magyarra, melyet IDE kattintva meg tudtok nézni! Most pedig jöjjön a várva várt borító! Én személy szerint a fehér borítót jobban kedveltem volna, de ez is nagyon szép! Tuti be fogom szerezni a Könyvfesztiválon! Vagyis a Könyvhéten, időutazni sajnos még nem tudok.


Fülszöveg:
"The ​city of Verity has been overrun with monsters, born from the worst of human evil. In North Verity, the Corsai and the Malchai run free. Under the rule of Callum Harker, the monsters kill any human who has not paid for protection. In the South, Henry Flynn hunts the monsters who cross the border into his territory, aided by the most dangerous and darkest monsters of them all—the Sunai, dark creatures who use music to steal their victim’s souls.
As one of only three Sunai in existence, August Flynn has always wanted to play a bigger role in the war between the north and the south. When the chance arises to keep an eye on Kate Harker, daughter of the leader of North Verity, August jumps on it.
When Kate discovers August’s secret, the pair find themselves running for their lives and battling monsters from both sides of the wall. As the city dissolves into chaos, it’s up to them to foster a peace between monsters and humans.
A unique, fast-paced adventure that looks at the monsters we face every day—including the monster within."

A képekért köszönet a kiadónak! A többi borító a Molyról és a Goodreadsról van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése