2018. december 5., szerda

Top 5 Szerda #79


Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.

Sziasztok!
Holnap érkezik a Télapó, kipucoltátok a csizmáitokat? Pár héten belül pedig karácsony. Miről is álmodozhatna ilyenkor az ember, mint az ajándékokról? December első témájának központjában a könyves kívánságlista áll, ám nem csak könyveket, hanem egyéb könyves dolgokat is tartalmazhat! Én erről az oldaláról közelítem meg a témát! A T5W Goodreads csoport linkjét ITT eléritek. A molyos zóna linkjét ITT találjátok, nézzetek körbe a többieknél is!
Vivien Holloway ajándékdoboz
Ez kép, nem a videó, videó ITT
Ez egy nagyon friss dolog, ma láttam a Facebookon. Vivien Holloway nemrég megkérdezte a követőit, melyik könyvéért játszanának szívesen decemberben. Mi pedig megszavaztuk a Forgandó szerencsét, ami a Winie sorozat legújabb darabja. A többi részt már olvastam, így én is erre szavaztam a Végtelen horizont ellenében, ami amúgy meg is van nekem. Ma pedig láttam, hogy Vivien igen különleges dolog tervezett hozzá, egy konkrét dobozt állított össze, amit én nagyon szeretnék megnyerni! Részleteket ITT találtok!

Fa alakú könyvespolc
További példák ITT, Forrás1, Forrás2
Ez egy hatalmas álmom. Gyönyörűeket láttam a neten belőle, párszor meg is osztották már velem ismerőseim, mert tudják, hogy imádom a könyveket. Sajnos ez addig biztosan nem lesz megvalósítható, amíg be nem költözöm egy állandó lakásba, erre viszont nem látok esélyt a közeljövőben. Albérletbe ilyet pedig nem csinálunk. Sajnos.

Könyvespolc fotel
Forrás
Ez egy másik hatalmas álmom. Annyira jól néz ki! Azt nem tudom, mennyire lehet kényelmes, de biztosan egyedi. És egyébként méregdrága. Vagy a nem létező amerikai nagybácsim tudná nekem megvenni, akit Dagobertnek hívnak, vagy valaki össze is rakhatná nekem, alapanyagáron. Önként jelentkező?

Eljutni a világ legszebb könyvtárainak egyikébe
Például ebbe, Mafra, Portugália, Forrás
A Boredpanda oldalán találkoztam ezzel a listával, még régebben. Egytől egyik mind gyönyörű, ráadásul olyan városokban is vannak, ahova szívesen ellátogatnék amúgy is. Egy jó kis nyaralással/teleléssel összekötött könyvtári látogatásnál nem is tudok jobbat elképzelni. A listát ITT meg tudjátok nézni, és álmodozni róla, vajon milyen érzés lehet onnan kihozni egy könyvet. Nektek van kedvenc könyvtáratok, ami nincs rajta a listán? Szívesen megnézném!

Eljutni a TBR listám végére
Jó, nem az összes összes TBR listám végére, hanem a fizikailag meglévő könyveim közül elolvassam az összes olyan olvasatlant, amit olvasni is szeretnék. Mindenki birtokol szerintem olyan könyvet, amit nem akar olvasni, az én célom, hogy a molyon lévő kimutatás 90%-os magánkönyvtár olvasottságot mutasson legalább. Ahogy most haladok az olvasásokkal, nagyjából másfél év múlva gondolnám, hogy utolérem magam, ha addig nem vásárolok nagyon sokat. Igyekszem türtőztetni magam, Könyvhét óta egész jól is megy.
Ez az az öt könyvekhez és olvasáshoz köthető dolog, amit nagyon szeretnék. Mindegyikre látok esélyt, hogy lehetőségem is lesz elérni, persze nem most decemberben. Ti milyen könyvekhez, olvasáshoz köthető dolgokra vágytok nagyon? Mit szeretnétek karácsonyra? Mondhattok konkrét könyveket is, arra is kíváncsi vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése