2018. április 4., szerda

Top 5 Szerda #55



Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.


Sziasztok!
Amíg várok a barátaimra, hogy átugorjanak hozzám egy kicsit borozni, addig megmutatom nektek, kik azok a mókamester, vicceskedő, csínytevő könyvkarakterek, akiket kedvelek! A téma azért is aktuális, mert Húsvét vasárnap volt bolondok napja! Ti megvicceltetek valakit a környezetetekben? Kevés igazán mókás könyvet olvasok, így nehéz volt összeszedni ötöt, de sikerült! A T5W Goodreads csoport linkjét ITT eléritek. A molyos zóna linkjét ITT találjátok, ahol megnézhetitek az egyre bővülő bejegyzéseket!


Leo szerintem, forrás
Nem az a szószerinti értelemben vett mókamester, viszont imádtam a humorát és a személyiségét. Folyton vicceskedett, és különböző akcentusokkal beszélt. Nagyon megkedveltem a fiút, szívesen vettem volna, ha többet megtudunk róla. A kettejük kapcsolata nővérével, Lorelei-jel, igazán szívmelengető.



Forrás
Ő volt az első, aki beugrott a témában! Már többször felhoztam, mikor beleillett a sémába, egyszerűen nem tudom kihagyni! Imádom! Szórakoztató kis bajkeverő! Az a poén, hogy mi, földi halandók nem is látjuk, csak leköpdös vízzel, elvégre ő egy vízköpő szellem! A sorozat egy kedves kis szerelmi történet, misztikummal és időutazással.



Forrás
Az a három csoda azért inkább volt csínytevés! Bár, akiken a csínyeket elkövette, meg is érdemelték! Nagyon szerettem a filmet és a könyvet is, felnőttként újraolvastam, és még mindig nagy kedvenc! A filmet is újra kéne nézni! Annyi bajom volt vele, hogy a büntetés sajnos a végén elmaradt, nem tudom, hogy milyen tanulságot vonnak le belőle a fiatalok.


Forrás
Lehet, hogy ő inkább őrült, mint mókamester. Jobb szeretek rá vicceskedőként gondolni, mint őrültként. Ő a kedvenc szereplőm a sorozatból, akár film, akár könyv. A könyv a végére baromira felbosszantott, a legfőbb indokhoz neki is köze volt, de nem ő tehet róla. Mindegy, ne is beszéljünk róla, mert csak újból felidegesítem magam.



Forrás
Majdnem kihagytam őket! Pedig ők az egyik nagy kedvencem, biztos vagyok benne, hogy többünk listájában is benne lesznek. Ők a tipikus példája a csínykirályoknak. Náluk nagyobb bajkeverőkről még nem olvastam, és mindig megússzák! Bár olyan király felszereléssel, mint a Tekergők térképe, nem csodálom, hogy ilyen jól szórakoztak az iskola alatt.

Jelentem, a bort megittuk, nagyon finom volt! Még Bilbon gondolkodtam, hogy beteszem, de aztán rájöttem, hogy nem ismerem annyira, hogy tudjak róla beszélgetni. Jövő heti téma: olyan fantasy és sci-fi írók, akiknek a könyveit azonnal megvenném! Tartsatok velem akkor is!

4 megjegyzés:

  1. Xemerius nálam is bekerült a top 5-be. Hatalmas kedvenc! ^^
    Szuper bejegyzés lett, gratulálok! <3
    Christine Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^
      Hát igen, ő nagyon jót tett a könyvnek, nem lehet nem szeretni :D

      Törlés
  2. Nem akartam Harry Potterből hozni, én ezért kihagytam az ikreket, de látom te helyettem is hoztad :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most állok megnézni a bejegyzéseiteket, kíváncsi leszek, mennyi Fred-George kerül még be :D :D

      Törlés