2018. április 14., szombat

Book haul - Könyvbeszerzéseim (2018. I. negyedév)




Sziasztok!
Már többször beharangoztam, hogy szeretném megmutatni nektek az első negyedév könyvtermését. Most jött el ennek az ideje. Kicsit elszállt velem az a bizonyos ló, de hozzátartozik az igazsághoz, hogy nem mindegyik könyvet vettem!

Ezt a könyvet még január elején vettem, mert szeretném felfrissíteni a statisztikáról tanultakat, emellett még a Statisztika című könyvet is letöltöttem a kiadó honlapjáról.

Ezt a könyvet a My Moonlight Library Facebook oldalán nyertem, szintén még januárban érkezett meg hozzám!

A következő csoportban a csere könyveimet láthatjátok, hármat január végén, egyet február elején, és egyet márciusban cseréltem, köszönöm itt is a cserepartnereimnek, valamint Dórinak, mert az egyik csak az ő közreműködésével tudott létrejönni!

A Tear királynőjét 50 %-os akcióban vásároltam a kiadótól, és Dóri volt olyan kedves, hogy elhozta nekem, így szállítási költség nélkül megúsztam!

Ezt a két könyvet már régóta szerettem volna birtokolni, elvégre tavalyi kedvenc volt mindkét sorozat első kötete. Amikor Kálmánnak megrendeltünk egy vaskos könyvet a Book24-ről, úgy gondoltam, hogy nekem is kijár a jóból, így megrendeltem!

A teljes sorozatot a kiadó februári 50 %-os akciójában sikerült megvásárolnom. Egy kicsit sajnálom, hogy az egyik rész nagyon meg van sárgulva, de azt mondták, hogy sajnos egy régi könyvnél előfordul, nem tudnak másmilyen állapotút adni. Szerintem, azért ezt szállítás előtt is mondhatták volna. A csomagolás meg egy másik történet. De tény, hogy baromi hamar megjött, ami miatt le a kalappal.

 Ezt a könyvet munkatársaimtól kaptam születésnapomra. Sokat hallottam róla, tudom, hogy előbb volt a film, és aztán adták ki a könyvet, és hogy természetfeletti szerelmi történet. Bár, ez a borítóról is látszik. Még nem olvastam, kollégám most olvassa, kíváncsi vagyok, neki hogy fog tetszeni!

Szintén 50 %-os akció, ezúttal Líra. És a Lírában ugye az a jó, hogy akár egy könyvet is kivisznek ingyen a boltjaikba. Akkor ugyan még nem olvastam az első részét a sorozatnak, de úgy voltam vele, hogy jó az, ha megvan egyben. Azóta elolvastam, szeretném is folytatni, bár még nem tudom, mikor fogok odajutni. Erre pedig Dorka hívta fel a figyelmem, köszi szépen!

Mikor a Csodák városa előrendelhetővé vált, egyből össze is állítottam egy megrendelést, és ez lett a vége. Ki kellett egészíteni, hogy ingyen kihozzák, tudjátok, hogy van ez. Abstractelfnek is került bele egy könyv, ami addig nálam nyaral, míg nem hozunk össze egy találkát, valószínűleg majd Könyvhéten. Az Örök kötelék 990 Ft volt, vétek lett volna otthagyni. A sorozat első négy részét utazókönyvnek olvastam, és érdekel, mi lesz a folytatásban, de elég nehezen beszerezhetőek, csak ezt meg nem akartam eddig a kiadótól megrendelni. A Csillagport azóta szeretném a magaménak tudni, mióta ezzel a király borítóval megjelent. A filmet láttam, imádom, szeretném, ha a könyv is ilyen élmény lenne. A másik Gaiman pedig a szállítási költség limitje miatt került bele. Erős harc volt a Tear ostroma, a Nagyrészt halott és közte, végül ő lett a befutó.

Miután már az ötödik részt beszereztem, nem volt kérdés, hogy a hatodik is kelleni fog. Abstractelf hívta fel a figyelmemet egy kedves moly eladó könyveire, és egyből le is csaptam rá. Az már csak hab volt a tortán, hogy sikerült győri átvétellel megszereznem! Nagyon megörültem neki! Köszönöm még egyszer innen is!

És a negyedév utolsó elgyengülése. Kaptam szülinapi kupont a Book24-től, ami április elején járt volna le. Ki kellett használnom. Próbáltam ellenállni, sok embernek felajánlottam, de nem kellett senkinek. Úgyhogy rendeltem, de kihasználtam az alkalmat, és barátnőmnek is rendeltünk egy cuki babanaplót!
Ezek lettek volna a fizikai könyvek, amit beszereztem az első negyedévben. Ezen kívül volt még egy francia nyelvkönyv és négy e-könyv, amit nem mutatok meg, egyet a kiadótól, hármat pedig potom pénzért az Amazonról és a Google Playről vásároltam. Ez így elég soknak látszik, de sok csere és féláras akciós könyv van benne. Jövő héten Könyvfesztivál, ahonnan két könyvvel már tuti gazdagabb leszek, ugyanis előrendeltem, de ki tudja, miket fogok még hazahozni. Megpróbálom visszafogni magam, de nem ígérek semmit! Hamarosan megmutatom azokat a könyveket, amiket szívesen megvásárolnék ott, és milyen programokon szeretnék részt venni! Ti kint lesznek jövő hétvégén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése