2017. július 4., kedd

Vendégszereplés a Moly Name Tagben!

Moly Name Tag szereplő lettem! Vajon kit rejt a nicknév?


Sziasztok!
Niittaa blogján minden héten hétfőn kerül ki a Moly Name Tag, amikor is kiválaszt három molyt, kérdéseket tesz fel nekik, akik jól megválaszolják őket! A kérdések az olvasási szokásokról szólnak, ezen a héten én is a kiválasztottak egyike voltam, amennyiben szeretnél kicsit közelebbről megismerni, az alábbi linken elolvashatod az én (reta09) és másik két moly válaszait:

Minden héten érdemes visszanézni Niitaa blogjára, hogy kicsit jobban megismerjük molytársainkat. Ha tagja vagy a molyos közösségnek, akkor te is részt vehetsz a dologban, ha szeretnél. A bejegyzésben ennek a módját is megtalálod! Ha még nem vagy moly felhasználó, csak bíztatni tudlak a regisztrálásra, nagyon jó kis közösség van ott!
Forrás: A képet Niitaa bejegyzéséből kölcsönöztem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése