2017. június 21., szerda

Általam nem kedvelt kedvelhető karakterek

Egy bejegyzés a Top 5 Szerda margójára!

Sziasztok!
Ma se kaptunk egy könnyű témát! Olyan főhősöket kellene összeszedni, akik nem annyira szerethetőek, nekem mégis a szívemhez nőttek. Hát nekem nem sikerült ilyeneket találni. Viszont nem szeretnék szerdán bejegyzés nélkül maradni! Úgyhogy megfordítom a dolgot, és olyan szereplőket mutatok, akit a többség (szerintem) kedvel, de én valamiért nem! Azért a szokásos módon a Goodreads csoport linkjét IDE belinkelem. A bejegyzés alján megtaláljátok a többi résztvevő bloggert, amint az övék is kikerül, frissítem a linkekkel! Kíváncsi leszek, ők kiket találtak a témában!

5. Brom (Eragon)
Nekem ő ahelyett, hogy titokzatos lenne, inkább volt felszínes és idegesítő. Én úgy láttam, hogy sokszor ahelyett, hogy segítette volna, inkább hátráltatta Eragont.





4. Amy (Holdárnyék)
Ahogy a sorozat halad előre egyre kedvelhetőbb, de azért nem a kedvenc szereplőm. Kicsit hisztisnek érzem, és úgy van megalkotva, hogy ő nem is tudja, hogy szép, pedig mindenki eleped érte, és ő meg nem igazán érti. Ilyen buta szőke koncepció. Lehetne kevésbé ilyen, akkor jobban kedvelném.



3. Alec Lightwood (A Végzet ereklyéi)
Nekem ez a visszahúzódó, morcos stílus nem tetszik. Adja itt a sértettet, közbe meg nincs is rá oka. Olyan megközelíthetetlen, macsó benyomást kelt a Végzet ereklyéiben. Az Árnyvadász Akadémia történeteiben ő is teljesen más arcát mutatja, már mondjuk a Végzet ereklyéi végére is kezdtem megkedvelni, de azért vannak fenntartásaim vele. Miután összejött azzal, akivel össze kellett jönnie, akkor már ő is egész jó arc volt.


2. Harry Potter (Harry Potter)
Nem volt a kedvencem a sorozatban. Sokkal jobban kedveltem nála a mellékszereplők többségét. Nem éreztem eléggé erős karakternek. Érdekes módon Ron és Hermione sem voltak a kedvenceim! Bár a sorozatot a mai napig nagyon imádom, és bártan tudnám ajánlani az ifjúságnak olvasásra, de a főhősök lehettek volna kevésbé idegesítőek néhol.



1. Tessa Gray (Pokoli szerkezetek)
Ő a földkerekség legidegesítőbb főszereplője! Semmit nem tudtam megkedvelni benne, maximum a nyakláncát, de az meg nem az ő érdeme. Állandóan bizonytalan, vergődik két fiú között, felesleges dolgokon pörög. A Végzet ereklyéiben sokkal jobb arc, ebben a sorozatban totál inkompetens.



Remélem, nem bánjátok, hogy kicsit megmásítottam a témát, nem mindig olyan a téma, amihez hozzá tudok szólni. Nektek van olyan szereplő, amit a többség nem kedvel, de ti mégis szimpatizáltok vele? Vagy akár fordítva, ahogy én csináltam, olyan szereplő, akit a többség kedvel, de ti inkább nem vele bandáznátok? Szívesen olvasnék róluk! Jövő héten a Szeretlek-Utállak szerelmi kapcsolatoké a főszerep, ez már kivitelezhető témának tűnik!

További résztvevők: Arwen, Berta, Dorka, Wandamaci

4 megjegyzés:

  1. Hát igen, Tessa karakterét én nem is értem Cassy hogy gondolta, meg hogy másoknak általában miért nincs vele baja :D

    Harrytől kicsit tartottam, hogy majd lincselést kapok, de örülök, hogy nem vagyok vele egyedül :D :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, azt nem vitatom, hogy bátor és jószívű, de valóban kicsit túl lett tolva. Csapatmunka volt a javából, mindenki bőven kivette a részét, nem csak őt kellett volna nyomni előre ilyen téren.

    VálaszTörlés
  3. Még nem olvastam egy Cassandra Clare könyvet sem, viszont engem valami miatt Tessa karaktere vonz a legjobban :D még ez a bejegyzés sem tántorított el tőle :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is hagyd magad eltántorítani, a saját tapasztalás mindig jobb :D alapjáraton a Végzet ereklyéi mindig is fontos helyet fog elfoglalni kicsi moly életemben, mert hozzájárult a jelenlegi molykorszakomhoz, viszont nekem már a Pokoli szerkezetek, meg az Éjfél kisasszony már nem adott akkora élvezetet sajnos :(

      Törlés