2017. augusztus 4., péntek

Boggie: Parfüm (Random zenés Tag)


Sziasztok!
Gothic, a Goodbye Agony bloggere és Dorka, az Anya olvas bloggere már majdnem egy hónapja felkértek, hogy töltsem ki a random zenés taget! Mivel szeretem a zenét, ezért szívesen meg is csinálom!  Az egész arról szól, hogy van 27 pont, és a telefonod segítségével társítani kell hozzá egy zenét. Ezt úgy tesszük, hogy megnyitjuk az összes zenét a telefonunkon (vagy bármi más eszközön) és a random funkciót használva minden kérdéshez választunk egy számot. A többiek, aki már kitöltötték, (és elég sokan vannak, bicsi-bocsi, hogy eddig elhúztam), elég viccesre sikeredett, jól szórakoztam rajtuk, elég mókás dolgok alakultak ki. Nem sűrűn szoktam váltogatni a zenéket a telefonomon, most sincs rajta túl sok, biztos több előadó ismétlődni fog, de azért kíváncsian várom az eredményt!
1. Ha azt kérdik, „ez rendben van?” erre te:
The Pretty Reckless – Miss Nothing

Persze, rendben van! Semmi sem hiányzik! Éljen az élet, minden happy! Tökéletes válasz erre a kérdésre!
2. Mi jellemzi leginkább a személyiségedet?
Sabaton – Back In Control [Warhammer]

Sokszor elvesztem az irányítást, de mindig visszaszerzem az irányítást! Ez jó, bár nem élek olyan izgi életet, hogy el kelljen vesztenem az irányítást. Remélem, vezetés közben sem kell visszaszereznem az irányítást!
3. Mit szeretsz egy pasiban/csajban?
Halestorm – I Miss The Mistery

Egy pasiban a rejtélyt szeretem? Jó kérdés! A random generátor talán jobban tudja, mit is szeretek!
4. Mi az életcélod?
Lindsey Stirling featuring Lzzy Hale – Shatter Me

Össze akarom törni magam. Ez az életcélom. Bevallom. Miután összetörtem magam, visszaveszem az irányítást és keresek magamnak egy rejtélyes pasit!
5. Mi a mottód?
Stratovarius – Infinity

Végtelenség, határtalanság! Ez a mottóm. Élj végtelenül, ne bánd meg a döntéseidet! Határtalanul szeress másokat! Pont tegnap vettem egy hippis pólót, miközben hordom, ezt kéne mondogatnom!
6. Mit szeretnek benned a barátaid?
Halestorm – Freak Like Me

Azt, hogy olyanok, mint én! Ez teljesen jól jött ki, pont idevaló ez a zene! Szószerinti fordítás: szörnyszülöttek, mint én! Azért ez kicsit erős, bocsi mindenkitől!
7. Mire gondolsz gyakran?
Sabaton – Primo Victoria

Első a győzelem! Akár még mottónak is elmenne! Gyakran gondolok arra, hogy győznöm kell! Bár ahhoz elég bátornak kéne lennem, hogy megtegyem az ehhez szükséges lépéseket. De az már más kérdés!
8. Mennyi 2+2?
Skillet – Monster

Szörnyeteg! Ez a kérdés gonosz. Nem is vagyok hajlandó válaszolni!
9. Mit gondolsz a legjobb barátodról?
Alice Cooper – Poison

Épp tegnap volt Fezenen! Még itt az isten háta mögött is hallottam a hangfoszlányokat. Bár nem tudom, melyik volt ő, Andris felkel, megkérdezem milyen volt. A legjobb barátomról pedig azt gondolom, hogy méreg. Méreg, ami felpörget! Ő egy jó méreg! Szükségem van rá!
10. Mi az élettörténeted?
Lindsey Stirling - Something Wild ft. Andrew McMahon in the Wilderness (From Disney's Pete's Dragon)

Valami vad vagyok. Az életem minden lépése vad és meggondolatlan! Végtelen vadság! Aztán tartok egy határtalan partyt a szörnyszülött barátaimmal, akik megmérgeznek. Utána persze visszaveszem az irányítást!
11. Mi leszel, ha nagy leszel?
Disturbed – The Sound of Silence

Kiélem a vadságot, és én leszek a csend hangja. Bár szerintem ez maximum abban az esetben lehetséges, ha kivágják a nyelvem!
12. Mi jár a fejedben, ha meglátod azt, akit szeretsz?
SuperStereo – Bent a neved

Bent a neved a szívemben. Remélem egyszer bent lesz a neved a nevemben.
13. Mit gondolnak rólad a szüleid?
Three Days Grace – Pain

Az eddigi válaszokból más nem is következhetett volna. A szüleimnek fáj, hogy létezem. (Nem ám!) Vagy fáj nekik, hogy már nem vagyok a kicsi lányuk!
14. Mire fogsz táncolni az esküvődön?
Dry Cell – Body Crumbles

Erre mondjuk a páromnak is lesz egy-két szava! Erre mondjuk táncolni se nagyon lehet, de mondjuk a lánybúcsúmon szívesen venném, ha olyan helyre mennénk, mondjuk egy füstös kocsmába, ahol van zenegép, meg darts, Shadow Rock Café, tudom ajánlani mindenkinek, aki Győrben jár! http://www.shadowrockcafe.hu/
15. Mit játsszanak majd a temetéseden?
The Pretty Reckless – Heaven Knows

A jó ég tudja, addig még sok víz lefolyik a Dunán!
16. Mi a hobbid?
Halestorm – I Am The Fire

Nekem nem hobbim van! Én vagyok a TŰZ maga! Mindenkit megégetek magam körül! Vigyázz!
17. Mi a legnagyobb titkod?
The Axis of Awesome – 4 Chords


A legnagyobb titkom, hogy imádom ezt a dalt! Belinkelek kettőt, az első van rajt a telefonomon, a másodikon pedig nagyon vicces az előadásmód! Annyit tudok nevetni ezen a dalon! Hallgassátok! Nevessetek!
18. Mit gondolsz a barátaidról?
The Pretty Reckless – Kill Me

Öljetek meg, ha a barátaim nélkül kell leélnem az életem! Szeretem őket! Nincsenek sokan, de annál jobban szeretem őket!
19. Mi a legrosszabb, ami megtörténhet?
Disturbed – Down With the Sickness

LE A BETEGSÉGGEL! Le a betegséggel! A betegség a legrosszabb, ami megtörténhet velem!
20. Mi módon fogsz elhalálozni?
Blur – Song 2

„I got my head checked
By a jumbo jet
It wasn't easy”
Egy repülőgép fejbevágott. Hát ez durva halál! Bár egyedi, ez tény.
21. Mi az, amit megbántál?
Budapest Bár (feat.: Németh Juci) – Chase the Devil

Megbántam, hogy az ördögöt üldöztem. Sosem értem utol. De maga vagyok a tűz, úgyhogy nem árthat nekem. Azért is akarom elkapni! Akkor talán nem lenne ennyi gonoszság a földön.
22. Mi nevettet meg?
Manu Chao – El Contragolpe

Ez elvileg azt jelenti, hogy hátrarúgás. Hát ez vicces. Megnevettet egy hátrarúgás. Mit árul ez el rólam?
23. Mi ríkat meg?
Shinedown – 45

Hát valószínű tényleg megríkatna, ha egy 45-ös csövével néznék szembe.
24. Megházasodsz valaha?
Five Finger Death Punch – Wrong Side Of Heaven

A mennyország rossz felén vagyok. Ez mit jelent? Hogy a Földön vagyok? Vagy a pokolban? És ez válasz a kérdésre? Szerintetek?
25. Mi ijeszt meg leginkább?
Pink Martini – Je ne veux pas travailler

Az, hogy nem akarok dolgozni. Az ijeszt meg a legjobban, hogy egy lusta disznó vagyok, és folyton olvasnék és blogbejegyzést írnék, mint dolgoznék. Ez megijeszt.
26. Kedvel téged valaki?
Volbeat – Fallen

Az elesettek kedvelnek engem. Vajon mit látnak bennem? Kedves vagyok, rendes, jófej, segítőkész, és csupa pozitív minden!
27. Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe?
Boggie – Parfüm

Nagyon szeretem ezt a dalt is, képes vagyok órákig hallgatni egymás után. Bár elég fura választás ennyi rock dal után!

Remélem, nem bánjátok, hogy nem könyves bejegyzéssel jöttem ma! Iszonyúan élveztem a válaszokat! Néhol elég vicces válaszok jöttek ki! Bízom benne, hogy nektek is tetszett! Annyira sokára töltöttem ki, hogy már mindenki, akit szívesen kihívtam volna, megcsinálta! Úgyhogy kihívlak téged, kedves Olvasó, hogy ha kedvet kaptál hozzá, töltsd ki és mutasd meg nekem, mert kíváncsi vagyok a válaszaidra!


2 megjegyzés: