2017. július 7., péntek

Asszociációs kihívás #5

Egy játék a gifekkel!

Sziasztok!
Ismét egy FairyDust által kitalált asszociációs játék forduló következik! Ez már az ötödik forduló! A mai forduló azért is különleges, mert FairyDust részt vesz a Summer Forever projekthétnek, az ő eredeti bejegyzése alatt látjátok a többi résztvevő blogger bejegyzését is! Már nagyon vártam, nagyon szeretem ezeket a kis szösszeneteket írni is. A linkekre kattintva meg tudjátok nézni az eredeti kiírást. A feladat ugyanaz, mint az előző körben, leírom, ami először eszembe jut a gif kapcsán. Elég nehéznek tűnik első ránézésre, most nyári képeket kaptunk! Ha szeretnél csatlakozni, semmi akadálya, de jelöld az ötletgazdát és jelezd neki is, mert egy helyen gyűjti a bejegyzéseket. Vágjunk is bele!
Erre csakis Stephen King: Ragyogás című könyve jut eszembe, nagyon izgultam olvasás alatt, és kb. így leizzadtam a végére!

Egyik legfrissebb olvasmányomat, A. M. Aranth: Oculus című regényét mondanám. A regény utolsó harmada, ahogy mindenre pont kerül, ugyanennyire meglepett, mint ezt a macskát a víz!

Erre bármelyik erotikus romantikus regényt mondhatnám. Amit olvastam is, az mondjuk legyen Darynda Jones: Első sírhant. Ez még tetszett is, de a buszon inkább félretettem, mikor olyan részhez értem!

Így érzem magam, mikor valami egy jó regénynek a végére értem! Vagyis inkább egy jó sorozatnak, vagy egy egykötetesnek! Ha folytatásra váró regénynél nem mindig érzem így magam!

Ez a legnehezebb! Erről csak a Family Guy jutott eszembe, hogy Stewie mindig hogy megszívja! A legtöbbször meg is érdemli, de ez már mellékes. Ennél jobbat erről nem tudok mondani!

Ez most tényleg nem volt könnyű! De annál jobban élveztem. Bár a nyári nagy meleget elég nehezen viselem, remélem, ti jobban szeretitek, mint én! Ha van kedvetek, kezdjetek neki bátran!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése